חוגג ואוחנה נפגשו ודנו על עתידו של לוזון, יישאר בשלב זה

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

למרות שרשם הפסד שלישי בחמישה משחקים והיכולת הרעה בהגנה, מסתמן שמאמן בית"ר ירושלים יעמוד על הקווים לפחות עד המשחק נגד מכבי ת"א, כך החליטו ראשי המועדון בפגישה בשעת לילה מאוחרת. בקבוצה מחפשים בלם

(גודל טקסט)

מעמדו של גיא לוזון, מאמנה של בית"ר ירושלים, התערער אמש (שבת) אחרי ההפסד 2:0 לעירוני קריית שמונה. בשלב זה ימשיך לוזון בתפקידו לפחות עד המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב בטדי ואין כוונה לפטרו באופן מיידי, אך העובדה שהקבוצה מהבירה רשמה הפסד שלישי בחמישה משחקים, בנוסף לכך שמשחק ההגנה של הקבוצה נראה רע והיא מובילה את טבלת הסופגות עם 11 שערי חובה בשלב כה מוקדם של העונה, גרמו כאמור להתערערות במעמדו של המאמן.

אמש בקריית שמונה ולראשונה מאז הגיע למועדון, שמע לוזון קריאות "תתפטר, תתפטר" וגם "לא רוצים את לוזון בטדי" מתוך יציע אוהדי הקבוצה, לאחר שקרוב ל-3,000 אוהדים צהובים-שחורים עשו את דרכם צפונה למשחק. למעשה כבר אחרי המשחק בקריית שמונה נפגשו הבעלים משה חוגג ואלי אוחנה לפגישה דחופה ודנו במצב הקבוצה לאור היכולת הגרועה בקריית שמונה. בפגישה דנו השניים גם בעתידו של המאמן גיא לוזון והתחושה היא שאם לא יהיה שיפור ממשי במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב, עלולות להיות לכך השלכות על עתיד המאמן.

הבעלים משה חוגג שלא נכח באצטדיון ויושב הראש אלי אוחנה, כבר הצהירו הן בשיחות פנימיות וגם בראיונות שנתנו כי יש להם סבלנות וכי הם מודעים לעובדה שהקבוצה נבנתה באיחור רב והסגל החל להתגבש בסמוך מאוד לשריקת הפתיחה של העונה, אולם כעת, גם לאור היכולת הלא טובה שמציגה הקבוצה, הדברים עלולים להשתנות. למרות שחלון ההעברות נסגר לפני שבועיים, ממשיכים בבית"ר כל העת לחפש שחקני חיזוק כאשר נכון לעכשיו העמדה שנמצאת בעדיפות הגבוהה ביותר היא עמדת הבלם ובמועדון מנסים למצוא בלם זר, חופשי, שיוכל להגיע ולייצב את החלק האחורי של הקבוצה.

"זה היה נראה רע מאוד", אמר גורם במועדון לאחר ההפסד. "אם בשני המשחקים האחרונים נגד הפועל חיפה וסכנין ראינו יכולת פחות טובה אבל הרבה אגרסיביות ומחוייבות, אתמול שום דבר מאלה לא היה. ההגנה שלנו מקבלת גולים קלים, קלים מדי, אבל מזה מתחיל במשחק ההגנה של כל הקבוצה ואי אפשר להאשים רק את שחקני החלק האחורי", הוסיף הגורם.


לוזון. בבית"ר מתחילים לאבד סבלנות (ערן לוף)

בבית"ר התייחסו גם לחלקים אחרים של הקבוצה ואמרו: "גם ההתקפה שלנו נראתה רע. משהו לא טוב עובר על יאקוב סילבסטר ונצטרך לראות מה עושים איתו. בעונה שעברה הוא היה חד מאוד, כבש מחצאי מצבים ונראה מצוין. השנה הוא מתקשה מאוד, מאבד הזדמנויות וכרגע לא מספק את הסחורה. זו בעיה ונצטרך לתת על כך את הדעת. אבל זה לא רק הוא, אתמול כל החלק הקדמי וגם הקישור נראו רע מאוד ומשהו יצטרך להשתנות".

הבלם טל כחילה שנפצע בברכו במהלך המחצית הראשונה והוחלף כבר בהפסקה, יבדק היום כדי לאבחן את חומרת הפגיעה. כחילה סיפר לחבריו כי הרגיש את הברך ננעלת, דבר שהקשה עליו בתנועה ולכן ביקש להתחלף. בבית"ר מקווים מאוד שלא מדובר בפציעה חמורה כדי שלא יצטרך להחמיץ את ההתמודדות נגד מכבי תל אביב בעוד שבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי