בכר: "אורן ביטון מתקדם יפה". בן בסט: "מצפים שנדרוס בכל משחק"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

חמישה מחזורים לתוך הליגה ועדיין ללא ניצחון, אך מאמן ב"ש נשמע רגוע לפני מכבי פ"ת (שבת ב-20:30, ישיר בספורט4): "השחקנים יודעים להתמודד עם לחץ". החלוץ: "הגיע הזמן שנחזיר לקהל שתומך בנו ללא תנאי"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ערכה הערב (חמישי) את מסיבת עיתונאים לקראת משחק הבית נגד מכבי פתח תקווה בשבת הקרובה (20:30, שידור ישיר בערוץ ספורט4). האלופה נמצאת בנקודת שפל בה לא היתה שנים, ועדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה לאחר ארבע תוצאות תיקו והפסד אחד.


ברק בכר פתח את דבריו והתייחס ללחץ במועדון: "כשלא מנצחים כל כך הרבה משחקים, זה טבעי שיש לחץ. השחקנים אמורים לדעת להתמודד ואני סומך עליהם שבהמשך הם יספקו תוצאות".

האסיפה שערך עם שחקניו: "אני תמיד מאמין בהם. יש לנו את הדרך שלנו גם כשאין תוצאות ואנחנו נמשיך בצורה הזו". מצבו של אורן ביטון: "הוא לא יהיה בסגל מול מכבי פ"ת, אבל הוא מתקדם יפה וכולנו מקווים שהוא יחזור בקרוב".

חלקו של אלישע לוי בהצלחת הפועל באר שבע: "הוא עשה פה שלוש שנים יפות והשאיר בסיס טוב. אלישע לוי מאמן טוב, לא סתם הוא הגיע לנבחרת ישראל ואני רק מפרגן לו".

 

מפרגן לאלישע לוי. ברק בכר (אודי ציטיאט)
 
 

פתיחת העונה החלשה: "אנחנו עושים הכל, מכל הבחינות. זה פחות עובד מבחינת תוצאות לצערי, אבל כן יש הרבה דברים טובים בקבוצה מבחינת יצירת מצבים. יש לחץ, אבל אין לי ספק שגם זה יסתדר ונהיה יותר שקטים בפעולות האחרונות. צריך לנצח בשביל לקבל ביטחון וזה יקרה".

על האסלביינק וסבע: "אני חושב שיש פה קבוצה שלמה, אנחנו לא צריכים להיות תלויים באף אחד. הם שחקנים מוכשרים ולא נשפוט אף אחד על פי משחק או שניים. כולם עושים את הדברים נכון, וזה פחות מסתדר לכל הקבוצה כרגע".


עדן בן בסט התייצב לצד בכר ואמר: "מבחינה אישית, כל שחקן רוצה להבקיע כמה שיותר שערים. מבחינה קבוצתית, אנחנו לא כובשים וזה לא סוד, אבל הדברים נעשים בצורה נכונה. השחקנים רוצים להבקיע ולנצח, אבל כרגע זה לא קורה. אנחנו עובדים קשה ולומדים את מה שאנחנו צריכים לשפר. אני מקווה שבמשחקים הקרובים הגולים ייכנסו והתוצאות יבואו".



"זה לא סוד שאנחנו לא כובשים". עדן בן בסט (אודי ציטיאט)


ההחמצה מול מכבי חיפה: "הכדור לא נכנס, זה מה שחשוב. אנחנו מקווים שהשער יבוא ואז הכל ישתחרר. אני מאמין שאם עושים את הדברים הנכון – שזה מה שקורה בהפועל באר שבע – אנחנו נצא מהמצב הזה. אתם תיראו הפועל באר שבע שכובשת ומנצחת משחקים".


הציפיות: "בסופו של דבר הפועל באר שבע היא אלופת המדינה בשלוש השנים האחרונות וכולם מצפים ממנה לדרוס בכל משחק. ככה זה היה גם במכבי תל אביב, אבל אני מסתכל רק על הפועל באר  שבע ומחפש להשתפר. אנחנו עובדים נכון והדרך שלנו נכונה. אני מאמין שהתוצאות יבואו".


החיבור בין השחקנים: "שחקנים חדשים הגיעו. כולם רוצים להוכיח ולהראות כמה הם טובים וכמה הם תורמים למועדון. אנחנו רוצים להתחבר והשנה זה קצת יותר קשה ולוקח זמן. עובדים איתנו בצורה הכי נכונה ואני מאמין שזה ישתנה".


על בן שהר: "זה לא התפקיד שלי להתייחס לזה. יש לנו המון שחקנים טובים וכולם רוצים לשרת את הפועל באר שבע. כולנו כאן עבור המועדון והמטרה היא בסופו של דבר לנצח".


מתקן האימונים החדש: "זה חשוב מאוד. מי שעדיין לא ביקר, זה אחד המתקנים היפים בארץ ומגיע שאפו גדול לכל מי שעסק בזה. זה יותר מקרב ומחמם. בזמן הפנוי שיש לנו, השחקנים, אנחנו מגיעים מוקדם ומנצלים אותו לשיחות".


המשחק מול מכבי פ"ת: "אני מקווה שפה בטרנר נעשה את התוצאה שכולם מחכים לה. כל מי שקשור להפועל באר שבע רוצה בזה. מגיעה מילה טובה לקהל שמעודד את השחקנים למרות התוצאות. זו חוויה לשחק בטרנר והגיע הזמן שנחזיר להם".



"הגיע הזמן שנחזיר לקהל" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי