סירושטיין תורגל בהרכב בית"ר ירושלים במקום כחילה

עידן ורד, מיקי סירושטיין
עידן ורד, מיקי סירושטיין | ערן לוף

גיא לוזון שמאוכזב ממשחק ההגנה, עשוי להציב ב-11 את הבלם בן ה-29 במשחק הבית מול מכבי ת"א ביום ראשון (21:00), ההחלטה לגבי הכללתו של בוזגלו בסגל תתקבל רק במוצאי שבת. 15 אלף צופים הבטיחו את מקומם בטדי

(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון, תרגל היום (שישי) את ההרכב ובו הציב את הבלם מיקי סירושטיין על חשבונו של טל כחילה, אם כי נראה שהמאמן עדיין לא סגור על ההרכב שיפתח ביום ראשון (21:00), במשחק נגד מכבי תל אביב בטדי.

לוזון התאכזב מאוד ממשחק ההגנה של קבוצתו, בהפסד לקריית שמונה במחזור שעבר וניסה לעבוד על כך במהלך האימונים השבוע. בבית"ר נתנו דגש על עמידה נכונה במצבים נייחים של היריב, ולמאמן נותרו עוד שני אימונים, להחליט סופית על ה-11 שיפתחו.

עד כה הבטיחו את מקומם כ-15 אלף צופים באצטדיון, אלפיים מתוכם אוהדי מכבי. במועדון קיימת כמובן אכזבה מקצב מכירת הכרטיסים, אם כי אחרי ההפסד של הקבוצה הביתית בקריית שמונה ותוצאת התיקו של הצהובים בדרבי התל אביבי, היה ברור שטדי לא יתמלא, כפי שציפו בתחילה. הבעלים משה חוגג העלה אמש פוסט, באחת מקבוצות האוהדים של בית"ר בפייסבוק ובו הוא קרא לאוהדים לרכוש כרטיסים ולהגיע למשחק, כדי לתת לקבוצה גב ודחיפה מהיציעים.


מאור בוזגלו עשוי לחזור לשחק אחרי פגרת הנבחרות (ערן לוף)

ההחלטה לגבי הכללתו של הקשר מאור בוזגלו בסגל, תתקבל רק במוצאי שבת, אחרי האימון המסכם. בוזגלו שעבר תהליך שיקום והחלמה מקרע ברצועה הצולבת בברכו, ערך אמנם אימונים מלאים ואף נטל השבוע חלק במשחק האימון שקיימה הקבוצה נגד בית"ר כפר סבא, אך בכל מקרה אינו כשיר לשחק דקות רבות ואם יכלל בסגל המטרה תהיה להתחיל ולהכניס אותו אט אט לעניינים, כאשר החזרה המתוכננת שלו לשחק, תהיה אחרי פגרת הנבחרת, באיזור המחזור השביעי או השמיני בליגה.

החלוץ הניגרי ארון אולנארה, שסיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע בספורט1, יגיע לישראל בשבוע הבא ולפני החתימה הרשמית על חוזהו, הוא יעבור סדרת בדיקות מקיפה, לוודא שאינו סובל מאותה פציעה בברך, שהשביתה אותו למשך מספר חודשים.


ארון אולנארה ינתח בישראל בשבוע הבא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי