משחק האימון של הפועל חיפה בוטל, נציגי פלקושצ'נקו ייפגשו עם כץ

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | ערן לוף

מחזיקת הגביע אמורה הייתה לקיים משחק אימון בבאקה אל גרבייה לזכרו של אבו סובחי, אך בדרך התבשרו על ביטולו. הבעלים ינחת בשבוע הבא בישראל וייפגש עם נציגי הקשר שידרשו תשובות. בנוסף תיערך פגישה גם עם שטקוס

(גודל טקסט)
הפועל חיפה אמורה הייתה להתארח היום (רביעי) בשעות אחר הצהריים במשחק ראווה מיוחד בבאקה אל גרבייה אליו הוזמנה, לזכרו של בעלי בני לוד אבו סובחי. אך כשעתיים לפני המשחק מול הקבוצה מליגה א', הופתעו במחזיקת הגביע לגלות שהוא בוטל, זאת בעקבות מחלוקות בין מארגני המשחק. בחיפה התבשרו על ביטול המשחק כאשר חלקם היו כבר בדרך למגרש הכדורגל בבאקה אל גרבייה ובמקום זאת הוחלט כי הקבוצה תצא לארוחת גיבוש.

 

במקביל, נציגיו של מקסים פלקושצ'נקו צפויים להיפגש בשבוע הבא עם הבעלים יואב כץ לאחר שהאחרון ינחת בישראל. כזכור, נציגי הפועל חיפה ניהלו לאחרונה משא ומתן עם נציגיו של השחקן והצדדים הגיעו לסיכום כספי על שכרו של ותנאיו, אך עדיין ישנה מחלוקת לגבי תג המחיר. במועדון רוצים שמחירו של הקשר ינוע סביב שלושה מיליון שקלים, ואילו בסביבתו של השחקן רוצים רק מחצית מהסכום.


עוד הסבירו נציגיו של פלקושצ'נקו שכץ צריך להיענות להצעה כבר בתקופה הקרובה, כאשר במידה שהצדדים לא יגיעו לסיכום, יתחיל הקשר לחפש אופציות אחרות "מקסים אוהב את הפועל חיפה ולכן העברנו את ההצעה שלנו כבר לפני זמן מה. אנחנו מקווים שהדברים יסתדרו. במידה שלא, נחשוב מחדש", אמרו מקורביו של השחקן. בנוסף, ייפגש הבעלים עם השוער ארנסטס שטקוס במטרה להגיע עימו לסיכום על חוזה חדש.


פלקושצ'נקו. יגיע להסכמה עם כץ? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי