שחקני עבר של מכבי חיפה ישמשו כ'שגרירים' של המועדון

ג'ובאני רוסו עם יעקב שחר
ג'ובאני רוסו עם יעקב שחר | עדי אבישי

הבעלים יעקב שחר נפגש לאחרונה עם זאהי ארמלי, איתן אהרוני, ציון מרילי ואלון חרזי והעלה רעיון שכבר קיים במספר מועדונים בעולם. רמי גרשון עורך אימונים אישיים ועשוי להיות כשיר למשחק נגד מכבי נתניה

(גודל טקסט)

ראשי מכבי חיפה מקווים לימים טובים במועדון יותר מבחינה מקצועית. הקבוצה שמדשדשת בשנים האחרונות ממשיכה במגמה גם העונה ופתחה אותה בצורה מאכזבת, אבל מבחינה ניהולית מחוץ לכר הדשא נראה כי במועדון עושים את כל המאמצים בכדי להישאר ולהיחשב כאחד המועדונים הגדולים בישראל.

אחת ההצעות המרתקות שעלו לאחרונה היא שילובם של שחקני עבר במועדון. לאחרונה נערכה פגישה בין נשיא מכבי חיפה יעקב שחר וראשי הקבוצה לבין שחקני עבר כמו זאהי ארמלי, איתן אהרוני, ציון מרילי ואלון חרזי והוצע להם לשמש כ'שגרירים' של המועדון. הכוונה כי אותם שחקני עבר יהיו בקשר קהילתי עם הקהל הגדול ומדי פעם אף ייפגשו עם אנשי הצוות המקצועי וייתנו את חוות דעתם המקצועית.

בחיפה סיפרו כי זאת הייתה פגישה ראשונה בלבד ובקרוב מתוכננות פגישות נוספות בכדי לקדם את הנושא. גם ג'ובאני רוסו הוזמן לפגישה אך לא יכול היה להגיע. "יש לנו הערכה רבה לשחקני עבר ואין לנו ספק שהם יכולים לעזור לנו", אמרו במועדון הירוק.

מבחינה מקצועית, חזרה הקבוצה לאימוניה בסוף השבוע ללא שחקני הנבחרות השונות. בחיפה רצו לערוך משחק אימון, אך לא מצאו יריבה ראויה ולא מן הנמנע כי ינסו לערוך משחק אימון בתחילת השבוע. הבלם רמי גרשון שנפצע באימון בשבוע שעבר ולא היה בסגל מול רעננה עורך אימונים אישיים וההערכה כי יהיה כשיר למשחק ביום שני מול מכבי נתניה.


גרשון. צפוי להיות כשיר ליום שני (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי