פרסום ראשון: הרשעתו של ניב זריהן בגין תקיפת צעירה בוטלה

ניב זריהן
ניב זריהן | דני מרון

בית משפט השלום בתל אביב חייב את שחקן באר שבע לבצע עבודות לתועלת הציבור בהיקף של 140 שעות ולשלם פיצויים בסך 3,000 ש"ח למתלוננת. עורך דינה יובל בוקר: "גדלות הנפש של המתלוננת הובילה לכך"

(גודל טקסט)
בוטלה הרשעתו של חלוץ הפועל באר שבע, ניב זריהן, בעבירה של תקיפת צעירה. בית משפט השלום בתל אביב חייב אותו לבצע עבודות לתועלת הציבור בהיקף של 140 שעות ולשלם פיצויים בסך 3,000 שקלים למתלוננת.


בנוסף, נקבע כי הנאשם יחתום על התחייבות בסך 4,000 שקלים לפיה יימנע במשך שנה מלבצע עברת אלימות אחרת. בכך אימצה השופטת דנה אמיר את המלצת שירות המבחן שביקש להתחשב בעברו הנקי של זריהן ובהתנהלותו שהוגדרה ללא דופי במסגרות השונות. בהתאם לתוכנית שגיבש שירות המבחן יבצע זריהן את העבודות לתועלת הציבור במסגרת מרכז הטניס בבאר שבע. הוא התחייב לסייע בתפקידי עזרה וחניכה של נוער בסיכון.


זריהן הורשע על פי הודאתו בכתב האישום המתוקן בתקיפת צעירה במועדון לילה. האירוע האלים התרחש בשנת 2015 בעת שהשתייך למועדון ספורט אשדוד. לקראת סיומו של המשפט הביע זריהן חרטה על מעשיו והביע התנצלות. "זו הייתה טעות. הייתי ילד", אמר זריהן בדיון. "אני מצטער על זה כל יום".


בא כוחו של זריהן הפנה את תשומת לבו של בית המשפט ל"שיימינג" שעבר השחקן ולתמונות שהופיעו בסיומם של הדיונים בעניינו. עוד ציין זריהן כי ברצונו ללמוד חינוך גופני ולהתקבל לעבודה בתחום זה במשרד החינוך. המתלוננת, כיום בת 20, מיוצגת על-ידי עורך הדין יובל בוקר.


בתגובה להחלטת בית המשפט, אמר יובל בוקר פרקליטה של המתלוננת: "חסד גדול עשתה נפגעת העבירה עם הנאשם, מר זריהן, עת לא התנגדה בבית המשפט לביטול הרשעתו, גדלות הנפש שלה היא שהובילה לביטול הרשעתו, על מנת לא לפגוע בעתידו, זאת למרות הפגיעה הפיזית שגרמה לה, פגיעה נפשית שעד היום, 3 שנים לאחר התקיפה, השפעתה והשלכותיה ניכרות ומשפיעות לרעה על תפקודה היומיומי. כמובן שכאשר גזר הדין יהיה חלוט, תוגש תביעה אזרחית כנגד מר זריהן בשל האירוע. נאחל למר זריהן הצלחה בהמשך דרכו".



ההרשעה בוטלה. ניב זריהן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי