"זה לא הזמן להתעסק במענק. יואב כץ הוכיח שיש לו מילה"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה יגיע השבוע לישראל ועשוי לקבל החלטה בנוגע לחלוקת מענק הזכייה בגביע המדינה בעונה שעברה, שחקן בקבוצה הבהיר: "סומכים עליו שנקבל את הכסף שלנו". נציגיהם של פלקושצ'נקו ושטקוס ייפגשו עמו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור היום (שני) לאימונים לאחר שני ימי חופשה ותגביר את ההכנות לקראת משחק החוץ בשבת מול הפועל קריית שמונה. במועדון רוצים להשכיח במהרה את התבוסה הכואבת במחזור הקודם מול בני סכנין, אך מודעים לעובדה כי מדובר באחד ממגרשי החוץ הקשים בליגה.

הבלם ניסו קפילוטו צפוי להיעדר גם מהמשחק הקרוב, זכר לפציעה מהמשחק מול מכבי פתח תקווה לפני שלושה שבועות. בנוסף במועדון ממתינים לחזרתם של שחקני הנבחרות השונות ומרוצים מהדקות הבינלאומיות להן זכו ארנסטס שטקוס, גבריאל תמאש מקסים פלקושצ'נקו וראדו גינסארי, כששני האחרונים כבשו. מי שעוד יצטרף לאימונים הוא החלוץ החדש מיקו ממן שסיכם אתמול את תנאיו ויחתום רשמית.

גם הבעלים יואב כץ ינחת השבוע בישראל ועשוי לערוך אסיפה עם השחקנים על המצב של הקבוצה מאז פתיחת העונה. בנוסף הבעלים צפוי להיפגש עם נציגיהם של השוער הליטאי ושל פלקושצ'נקו כדי להגיע להסדר לגבי הארכת חוזיהם.


כבש בנבחרת הצעירה, השבוע גם צפוי להאריך חוזה. פלקושצ'נקו (ערן לוף)

בנוסף, כץ גם צפוי לקבל החלטה לגבי חלוקת המענק שקיבלה הקבוצה על זכייתה בעונה שעברה בגביע המדינה. לקראת סיום העונה שעברה הבטיח הבעלים לשחקנים כי המענק שיגיע מאופ"א יחולק שווה בשווה בין כל השחקנים, אך זה טרם קרה. בקרב השחקנים לא מייחסים חשיבות רבה לכך שהמענקים טרם חולקו ואחד השחקנים התייחס ואמר: "זה לא הזמן להתעסק במענקים והראש במצב הלא פשוט שלנו בליגה. יואב כבר הוכיח שיש לו מילה ואנחנו סומכים שנקבל את הכסף שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי