בכר: "יש לי כאב ראש חיובי". קורצקי: "יש לנו קבוצה טובה"

ברק בכר
ברק בכר | לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע מדבר אחרי הניצחון 0:2 נגד רעננה: "עשינו את דברים נכון אבל יש לנו עדיין במה להשתפר". מאמן המפסידה אופטימי למרות התוצאה: "צריך לקחת את הדברים החיוביים". שישה אוהדים נעצרו במהלך המשחק

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חזרה אל הליגה באופן רשמי, אחרי הניצחון 1:4 על מכבי פ"ת במחזור שעבר קבוצתו של ברק בכר רשמה ניצחון נוסף העונה כשהיא גברה 0:2 על הפועל רעננה משערים של עדן בן בסט (48) ודיא סבע (60) שהעלו את האלופה באופן זמני אל המקום הרביעי ושהוא רחוק שבע נקודות ממכבי תל אביב המוליכה.

אך גם במהלך המשחק קרתה גם תקרית שלא הייתה קשורה לכדורגל. במחצית הראשונה של המשחק קרא אוהד מהיציע קריאות גנאי לעבר שוטרים ואף ביצע לעברם מעשה מגונה. עם סיום המחצית, וכחלק ממדיניות הכלת אירוע, אותר החשוד באולם הכניסה. השוטרים ביקשו לעכב את החשוד והותקפו בידי אוהדים נוספים וסופו שנעצרו שישה אוהדים.

מאמן הקבוצה ברק בכר אמר לאחר הניצחון: "אפשר לומר שעשינו ניצחון חשוב שהמשיך את המשחק הקודם ובכלל היה חשוב לנצח משחק שהיה צפוף וקשה יותר. עשינו את הדברים נכון עשינו בסבלנות, החצי ראשון היה סביר אבל בחצי השני עשינו פעולות שהובילו לשערים אבל עדיין יש הרבה מה לשפר. אין קבוצה בעולם שלא מתקשה נגד צפיפות ואנחנו כן מצליחים לייצר מצבים נגד כל קבוצה ולכן הגענו לכל המשחקים העונה למצבים ואני מקווה שימשך כך".

על היכולת של עדן בן בסט: יש לי הרבה כאב ראש חיובי, וגם היה אפשר לראות את זה אחרי משחק טוב מאוד של ז'וליאן סטו שנראה טוב באימונים, וכל עוד שחקן יראה טוב באימונים הוא ישחק וככה זה יהיה".


ברק בכר. "יש לי הרבה כאב ראש חיובי" (לירון מולדובן)

כובש השער הראשון עדן בן בסט אמר: זה כיף להבקיע במיוחד שמנצחים ויש אווירה טובה, זה שער ששחרר המון לחץ ומגיע לנו את הניצחון הזה. אנחנו צוברים ביטחון ממשחק למשחק, פתחנו את הליגה עם תוצאות לא טובות אבל עכשיו אנחנו מתחברים והפעול באר שבע תהיה קבוצה טובה.

על החגיגה אחרי השער: "הכרתי פה בנאדם יקר, המאמן כושר שלנו והוא אמר לי עדן אם תכבוש נעשה חגיגה ביחד ועשינו משהו מאולתר".

הפער ממכבי תל אביב: "יש לנו משחק חוץ מאוד קשה מול נתניה אבל אם נמשיך להתחבר אני חושב שהפועל באר שבע תגיע מאוד רחוק העונה".

 עדן בן בסט עם חגיגת העונה (לירון מולדובן)

מאמן המפסידה, מנחם קורצקי דיבר אחרי המשחק: "בתחילת המחצית השנייה הם יצרו לחץ ושמה נפלנו. אני חושב שכן יכולנו ליצור משהו אבל אני לא בא בטענות, באר שבע נראתה טוב יותר ואסור לנו להרים ידיים בהמשך הדרך כי יש לנו קבוצה טובה".

על השינויים בהרכב: "ההחלטה לדעתי הייתה טובה, ראיתי שאוגו לא שיחק ולכן רציתי ללחוץ את הקשרים האחוריים. למרות שהפסדנו צריך לקחת את הדברים החיוביים ולהסתכל על הליגה שלנו".

רעננה רק עם ניצחון אחד העונה: "אני חושב שנראה שיפור ביכולת נשיג יותר נקודות נכון שלא השגנו מספיק אבל אני כן מאמין בקבוצה ואני הצוות המקצועי נדאג לכך שזה ישתנה".

מנחם קורצקי גאה בשחקניו למרות ההפסד (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי