דולב חזיזה: "אנחנו לא פייבוריטים נגד בית"ר ירושלים בטדי"

דולב חזיזה
דולב חזיזה | אסף קליגר

קשר בני יהודה התייחס אל המשחק מחר מול נועלת הטבלה (שבת, 20:30, ישיר בספורט4) ואמר: "מדובר בקבוצה מצויינת שנקלעה לתקופה לא טובה". יוסי אבוקסיס ימשיך עם אותו הרכב שרץ במחזורים האחרונים

(גודל טקסט)

בני יהודה שמדורגת במקום השלישי, תגיע מחר (שבת, 20:30, ישיר בספורט4) למשחק חוץ לא פשוט נגד בית"ר ירושלים, שעוברת טלטלה בשבועות האחרונים וגם נועלת את טבלת ליגת ג'פניקה.

המאמן יוסי אבוקסיס, שהוזכר השבוע כמועמד לקבל את משרת המאמן בבית"ר ירושלים, אך הכחיש כל פנייה אליו והדגיש כי כל כולו מרוכז בהצלחתה של בני יהודה. אבוקסיס ימשיך במערך הקבוע של שלושת הבלמים, עם אותו הרכב שרץ במחזורים האחרונים.

"היה משחק די מאכזב מבחינתנו, נגד הפועל תל אביב וציפינו לחזור קצת יותר טובים אחרי הפגרה שהיתה", אמר הקשר דולב חזיזה, לקראת המשחק בטדי. "צריך לדעת גם במשחקים כאלה לא להפסיד ולהרים עכשיו את כל השחקנים לקראת משחק מאוד חשוב נגד בית"ר ירושלים בטדי. אני לא מסכים שבית"ר נמצאת במצב של הישרדות, כולם יודעים מי זו בית"ר ומה זה לשחק נגדה בטדי. אנחנו לא באים פייבוריטים וזו קבוצה מצויינת שנקלעה לכמה מחזורים לא טובים מתחילת העונה, אבל אנחנו באים למשחק קשה שהוא סופר משמעותי מבחינתנו ובאים לנצח, כמו בכל משחק ולא משנה נגד מי. ברור שנגד בית"ר ירושלים בטדי זה יהיה סופר קשה".


"כולם יודעים כמה זה קשה לשחק מול בית"ר ירושלים בטדי" (אודי ציטיאט)

על הדיבורים שהיו לגבי מועמדותו של אבוקסיס לבית"ר והאם זה השפיע זה הורגש באימונים: "אנחנו השחקנים, ידענו רק מהתקשורת שמתרחש משהו, כי לא הרגשנו מיוסי שום דבר שונה והוא העביר דברים רק בקשר למשחק עצמו. יוסי הכין אותנו רגיל למשחק נגד בית"ר ולא הרגשנו שום שינוי בהתנהלות שלו או של הצוות המקצועי".

על המפתחות המקצועיים להצלחה בטדי: "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו וזה אומר להיות קבוצה שעומדת טקטית נכון על המגרש. לא משנה אם בקבוצה נגדנו יש כוכבים כאלה או אחרים, אנחנו באים להילחם ולתת את המאה אחוז שלנו. יוסי מכין אותנו לכל משחק לגופו ואנחנו באים בהכנה שונה לכל משחק".


שחקני בני יהודה שמעו על ההצעה של בית"ר ירושלים על יוסי אבוקסיס רק מהתקשורת (אודי ציטיאט)

על התפוקה הדלה שלו העונה: "אתם צודקים. אני מקווה שבטדי, נגד בית"ר, עם כל האווירה, זה יכניס אותי למוד של גולים, יהיה בסדר. אני עובד על זה, גם בקבוצה וגם אני רוצים לשפר את זה. אני גם יודע שזה עוד חלק שהוא מאוד חשוב בשביל עצמי והקידום האישי שלי, אבל קודם כל יש את הקבוצה וזה מעל הכל. אם אנחנו מנצחים ונראים טוב, אני מאמין שגם הגולים שלי בסוף יבואו".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי