בית"ר: "לא נוהל מו"מ עם קלינגר, הפועל חיפה נוהגת בחוצפה"

אלי אוחנה, משה חוגג
אלי אוחנה, משה חוגג | דני מרון

הקבוצה מהבירה הוציאה הודעה רשמית באשר לקשר בינה לבין המועמד לאימון ניר קלינגר, שהתפטר מהפועל חיפה השבוע: "איך אפשר לכפות על מישהו להמשיך לעבוד אצלך?". לספורט1 נודע כי נעשו מגעים עם מאמן זר

(גודל טקסט)

הבלאגן בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה נמשך. המועדון של משה חוגג, שעדיין מחפש מאמן, פרסם היום (שישי) הודעה רשמית ובה לטענתו הפועל חיפה מנסה לחבל במשא ומתן עתידי עם ניר קלינגר. כרגע עדיין לא נעשתה פנייה מצד בית"ר למאמן מחזיקת הגביע שהתפטר השבוע, ולספורט1 נודע גם כי חוגג ממתין לתשובה ממאמן זר, שקיבל הצעה לבוא ולאמן את הצהובים-שחורים.

"הניסיון של הפועל חיפה להטיל דופי בהתנהלותו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, ממניעים לא ענייניים שוודאי לא קשורים למועדון, לא יצלח". נכתב בהודעה, "לגופן של טענות, תמוה מדוע מעלה הפועל חיפה טענות בדבר הסכם בין מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לניר קלינגר כאשר הסכם כאמור לא נחתם ואפילו מו"מ לא נוהל. בנוסף, ולמען הזהירות בלבד".

"נדגיש כי לא ברור לנו מאין שואבת הפועל חיפה את התעוזה ואף החוצפה לנסות ולמנוע מבית"ר להתקשר עם מאמן אשר סיים את העסקתו לאלתר, והינו חופשי להתקשר עימה אם רצונו בכך. יכול להיות שמועדון הפועל חיפה סבור כי הוא יכול לכפות על מאן דהוא להמשיך ולהיות מועסק אצלה גם אם ברצונו להתפטר מסיבות כאלה ואחרות? בהתאם לעמדת היועצים המשפטיים של המועדון, הטענה עומדת בסתירה למשטר העבודה בישראל וחוק יסוד חופש העיסוק, אין לה כל מקום ומלמדת אך ורק על רצונה של הפועל חיפה לפגוע בפרנסתו של מאמנה לשעבר ובשמו הטוב של מועדון בית"ר ירושלים ותו לא. משום מה נוח לכולם להתעלם מכבוד האדם וחירותו".

אלי אוחנה ומשה חוגג.
אלי אוחנה ומשה חוגג. "נוח לכולם להתעלם מכבוד האדם וחירותו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי