איביץ': "אליפות לא לוקחים בנובמבר". ייני: "לא קל ליזום"

איביץ'
איביץ' | דני מרון

המאמן נשאר על הקרקע ציפיות אחרי ה-0:3 על בני סכנין, הקפטן שכבש עבור קבוצתו לאחר חמש שנים: "עובדים קשה כדי לשלוט" בן זקן שספג שריקות בוז הסביר את הדחתם של עטאא וחאליילה מהסגל: "נבעו סיבות משמעתיות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לעשות כרצונה בליגת העל עם עוד ניצחון קליל, הפעם 0:3 על בני סכנין, שנתן לצהובים ניצחון ליגה רביעי ברציפות ופער של ארבע נקודות בפסגה.  בסיום, התראיינו מאמני הקבוצות, כשמהצד השני, בני בן זקן שמעמדו מעורער התייחס למצב קבוצתו העגום: "אף פעם לא נעים להפסיד, גם לא מול מכבי תל אביב ובטח לא 0:3. כל השערים שלהם היו כתוצאה ממצבים נייחים, ובאופן כללי מכבי הייתה טובה יותר".

ספסולו של ראדי והוצאתם מהסגל של עטאא' ג'אבר וחאלד חאליילה: "ראדי פתח בשבעה משחקים העונה ובשתיים פתח על הספסל. בסופו של דבר אנחנו קבוצה והדקות מתחלקות בין כולם. חלק מההחלטות שלי היו על רקע משמעתי היום"

המשך תפקידו: "אני מרגיש שאני יכול להוביל את סכנין, היינו טובים במשחקים מסויימים ולא לקחנו נקודות ולכן היום אנחנו במצב בעייתי. אנחנו צריכים להאמין שהפוטנציאל הקיים יבוא לידי ביטוי, הרצף תוצאות לא התחבר לנו עד עכשיו אך תפקידנו לשמור על אופטימיות. גם אני מאוכזב וזו אחריות שלי, אנחנו מנסים להשתפר, היינו צריכים לקחת נקודות במקומות אחרים".


ג'אבר עטאא. הודח מהסגל ככל הנראה עקב בעיות משמעתיות (דני מרון)

מאמן הקבוצה המנצחת ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "התחלנו טוב את המשחק. שחקנו מול קבוצה שניסתה להגן עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור וזה לא קל. יצרנו הרבה מצבים במהלך המשחק וסיימנו אותנו כפי שאנחנו רוצים. זה שהרבה שחקנים כובשים מראה הרבה עלינו כקבוצה, גם העובדה ששמרנו על רשת נקייה. חשוב לנו לשמור על יציבות, אף אחת לא לוקחת אליפות בנובמבר ויש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו". 

גם כובש השער השני, שרן ייני, שרשם שער ליגה ראשון במדי קבוצתו מזה חמש שנים: "אנחנו עובדים קשה כדי לשלוט במשחק, לא קל להיות הקבוצה היוזמת. העובדה שהרבה שחקנים כובשים מעידה על זה שאנחנו מאוד קבוצתיים ומפרגנים האחד לשני ומגיע שאפו לכולם. לאורך השנים מכבי התייחסה רק בעצמה, זה לא במובן שחצני, אלא שאנחנו באמת לא מסתכלים על קבוצות אחרות. שום קבוצה באמת לא לוקחת תארים בשלב כזה, נקווה שבשלבי הסיום נהייה במצב אופטימלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי