עלי חטיב נקנס והושעה מהמשחק נגד מכבי חיפה

עלי חטיב
עלי חטיב | דני מרון

הקפטן נענש על התנהלותו בהפסד 2:0 לבני יהודה, בגינה אף נעצרה האסיפה במחצית המשחק: "עשה טעות וישלם עליה". הוא ישלם 6,000 ש"ח ולא יכלל בסגל למשחק מול הירוקים. יעקב אבבה צפוי לחזור ל-11 על חשבון ירין פרץ

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה הבוקר (שלישי) לאימונים לאחר ההפסד לבני יהודה ותתחיל בהכנות לקראת משחק הבית מול מכבי חיפה בשבת הקרובה. עוד לפני האימון, נערכה ועדת משמעת לקפטן הקבוצה עלי חטיב בעקבות התנהלותו במשחק מול הכתומים. חטיב זעם על כך שהוחלף במחצית והביע את כעסו, מה שגרם לעצירת האסיפה של המאמן ניסו אביטן שהחליט להעמידו לועדת משמעת.

בניגוד לפרסומים כי השחקן יודח מתפקידו כקפטן הקבוצה, בחדרה החליט לקנוס אותו בקנס של 6000 שקלים ולהשעות אותו מהמשחק הקרוב. במועדון התייחסו לעונש:" עלי עשה טעות וישלם עליה. לא הייתה כל כוונה לפגוע בו מעבר לכך".

במועדון מקווים לשכוח את היכולת מול בני יהודה. חלק מהשחקנים טענו כי ההפסד נגרם גם מהכנה טקטית לקויה של אביטן. "היינו צריכים להגיע מוכנים יותר למשחק" אמר שחקן בקבוצה. לא מן הנמנע כי אביטן יבצע מספר שינויים לקראת שבת, כאשר הבלם יעקב אבבה עשוי לחזור להרכב על חשבונו של ירין פרץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי