אכזבה ענקית מקאיו בהפועל ת"א: "הוא לא עוזר לנו"

קאיו, פייסל מוליץ', אמיר עגייב
קאיו, פייסל מוליץ', אמיר עגייב | עדי אבישי

האדומים מחפשים להשיג ניצחון שני העונה נגד הפעול רעננה (שבת, 18:15, ישיר בספורט4) ומקווים לדרך חדשה לפני הפגרה. הרכש הברזילאי ממכבי חיפה לא עונה על הציפיות ובצוות המקצועי חושבים על חיזוק בינואר

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מאמינים כי יעברו בשלום את המשחק בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל רעננה וירשמו את ניצחונם השני העונה לאחר סדרה של תוצאות תיקו והפסדים.

בקבוצה הבהירו כי ניצחון יאפשר למאמן קובי רפואה ושחקניו שקט מקצועי ליציאה לפגרה של כשלושה שבועות בשל משחקי נבחרת ישראל ושזרוע דשא חורף, ובקבוצה ממתינים לחלון ההעברות של חודש ינואר כדי לבצע התאמות ושינויים בסגל השחקנים על מנת להעפיל לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה.

אחד השחקנים המאכזבים ביותר הוא הקשר הברזילאי קאיו אלבס שאינו מצדיק מקצועית את החתמתו המתוקשרת והוא אכזבה ענקית נוספת בשרשרת השחקנים הזרים שנמצאים או ששוחררו מהקבוצה.


הוחלף אחרי 45 דקות נגד מכבי חיפה. קאיו אלבס (עדי אבישי)

גורם בסביבת המועדון אמר: "קאיו אינו מצליח לעזור למשחק ההתקפה של הפועל תל אביב. אבל הוא הגיע ברגע האחרון והעלות שלו הייתה רק 40 אלף דולר וזה שכר לימוד שאנחנו מוכנים לספוג". בסיום המשחק בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה בו פתח אלבס בהרכב הראשון ולאחר שהוחלף כבר לאחר 45 דקות ניגש אל הברזילאי אחד מבעלי הקבוצה וביקש מהשחקן הסבר על החלפתו. אלבס הנבוך הבהיר כי החילוף היה בשל הכרטיס הצהוב שספק והחשש בספסל מצהוב נוסף בשל המוטיבציה הגבוהה שלו לנצח את מכבי חיפה. אלבס כבר לא תורגל לאחר מכן ולא שותף נגד הפועל באר שבע.

במועדון מחפשים חלוץ זר או ישראלי והפעם ההחלטה לא תהיה פזיזה מקצועית. הרצון להביא חלוץ מוכח בשל הפציעה בברך של עומר דמארי שמקשה על הקפטן לחזור לאותם מספרים שנתן להפועל תל אביב בקדנציה הקודמת שלו.

אכזבה קיימת גם מהחלוצים האחרים בסגל ובראשם אחמד עבד ורועי זיקרי עליהם "הימרו" במועדון כמי שיתרמו שערים שיקפיצו את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה. מי שזוכה למחמאות הוא המגן הימני עידן כהן ששיפר את יכולתו ההגנתית וההתקפית לאחר שאיבד את מקומו בהרכב. מסתמן כי אמיר עגייב יהיה בהרכב הראשון נגד הפועל רעננה והזדמנות נוספת תהיה לאחמד עבר ורועי זיקרי בשל האפשרות שהקפטן עומר דמארי ופייסל מוליץ' הפצועים לא ישחקו בשבת.


עומר דמארי מתקשה לחזור לאותם מספרים שנתן בקדנציה הקודמת באדום (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי