כץ הבהיר לשטקוס שאין סיכוי שישוחרר לפני תום העונה

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | ערן לוף

הבעלים שוחח עם השוער לאחרונה והבהיר כי אין כל כוונה לשחררו במהלך מועד ההעברות הקרוב, ללא קשר למו"מ על חוזהו. מימר לשחקנים: "הניצחון בדרבי ישכיח את ההפסד לבני יהודה". מאמן יעביר רשימת מועמדים לחיזוק

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה להתאמן אתמול (שלישי) לראשונה מאז ההפסד הביתי לבני יהודה בשבת האחרונה. במועדון הביעו אכזבה קשה מההפסד ובעיקר מהיכולת בחלק ההתקפי, כאשר הקבוצה כמעט ולא הגיעה למצבים קורצים מול שערו של אמיליוס זובאס. במחזיקת הגביע כבר החליטו כי הם מתכוונים להתחזק בהתקפה וכבר בשבוע הקרוב ייערכו מספר שיחות בין המאמן שרון מימר לבין הבעלים יואב כץ בה צפוי מימר להעביר את רשימת המועמדים שלו לחיזוק בחלון ההעברות של ינואר.

מאידך, במועדון טרם החליטו מי מהשחקנים יהיה מועמד לקבל שחרור מהמועדון בקרוב, כשמה שבטוח הוא שהשוער הליטאי ארנסטס שטקוס הוא לא אחד מהם. כץ עצמו אישר כי לאחרונה שוחח עם השוער והבהיר גם לו וגם לנציגיו כי אין לו כל כוונה לשחרר אותו עד לסיום העונה, ללא כל קשר למשא ומתן על חוזה עתידי בין הצדדים. "כץ מבין ויודע ששטקוס הוא מהשחקנים החשובים ואם מיקום הקבוצה יהיה תלוי בשוער עצמו" אמרו בחיפה.

אגב, שטקוס עצמו, כמו גם ראדו גינסארי, טסו למשחקי הנבחרות שלהם (ליטא ומולדובה בהתאמה), כאשר ריקי מיטרבסקי חזר למולדותו מקדוניה. בינתיים, שאר שחקני הקבוצה חזרו להתאמן ומימר ששוחח איתם אמר: "לא השתוללנו משמחה לאחר הניצחון מול אשדוד ולא נתאבל לאחר ההפסד מול בני יהודה. נמשיך לעבוד קשה וניצחון בדרבי ישכיח את ההפסד לבני יהודה". 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי