שני מאכזבים עלו על הכוונת של קלינגר בבית"ר: אולנארה ואינברום

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים נגמרה הסבלנות לשחקנים: "תהיה יד קשה יותר כלפי הפרות משמעת ואי מילוי הוראות טקטיות. מי שלא יבין את זה, לא יהיה כאן בינואר"

(גודל טקסט)

לא שקט בבית"ר ירושלים. מחנה האימון בן שלושה הימים שערכה הקבוצה, בבית הנבחרות בשפיים בתחילת השבוע, חשף מספר בעיות מקצועיות והתנהלותיות. נראה שלראשי המועדון והצוות המקצועי נגמרה הסבלנות כלפי השחקנים, שחלקם ישלם מחיר על מצבה של הקבוצה ויעזוב בקרוב.

המאמן ניר קלינגר, שהצטרף לפני כמה שבועות, נכנס לתפקידו באווירה נינוחה יחסית והאמין, כנראה, ששיחות אישיות עם השחקנים והבהרת כללי התנהגות חדשים, יגרמו זעזוע ויובילו לשינוי המיוח"ל בבית"ר ירושלים. בפועל, לאחר כמה עבירות משמעתיות שקרו במועדון לאחר מינויו של קלינגר, הוחלט כי מעתה והלאה, כל הפרת משמעת תטופל בחומרה וששחקנים שלא יתאימו עצמם לדרישות המקצועיות והטקטיות על המגרש, ישוחררו מהסגל לקראת חלון ההעברות בינואר.

"יש כאן כמה שחקנים שכנראה לא מבינים איפה הם נמצאים", אמר גורם במועדון. "מעכשיו נגמרה הסבלנות, תהיה כאן יד קשה יותר כלפי הפרות משמעת וגם כלפי אי מילוי הוראות טקטיות וזלזול על המגרש. אנחנו בית"ר ירושלים ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות במקום האחרון, או באיזור תחתית הטבלה. מי שלא יבין את זה מעכשיו, פשוט לא יהיה כאן". 

במועדון קיימת אכזבה רבה משחקנים רבים, שלא מספקים את הסחורה על המגרש, אף שקיבלו הזדמנויות לא מעטות. בין המאכזבים נמצאים החלוץ הניגרי ארון אולנארה, שמגלה זלזול וחוסר מקצועיות בהתנהלותו, והקשר אור אינברום, שספג ביקורת על אי מילוי הוראות טקטיות במשחק האימון שנעל את המחנה בשפיים, נגד בית"ר תל אביב-רמלה. אינברום פתח את העונה טוב והיה מעורב מאוד במשחק ההתקפה של הקבוצה, יחד עם עבודת הגנה שעשה כפי שדרשו ממנו, אך בחודשיים האחרונים חלה נסיגה גדולה ביכולתו ובמספרים שהוא מספק. לשחקן הובהר שעליו להציג שיפור מיידי, בכל מדדי המשחק.

כפי שפורסם בספורט1, הקשר ברונו איבה, מועמד לשחרור וצפוי לעזוב את בית"ר ירושלים בינואר. בצוות המקצועי מחפשים בלם זר ומגן ימני בשל העובדה שהצרפתי אנטואן קונטה מתקשה לחזור לכושר ולא מראה בינתיים סימני התאוששות משני הניתוחים שעבר במיניסקוס בברכו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי