"עבדנו קשה במחנה האימון, המבחן שלנו יהיה בדרבי"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון ממחנה האימון שערך גוטמן ומתכוננים ליריבה העירונית : "הוא שיפר את הקבוצה ובא עם תוכנית מסודרת". חיימוב, חבשי ומנדג'ק יצטרפו היום לאימונים. כ-21 אלף צופים יגיעו למשחק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (ראשון) לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת הדרבי ביום שבת הקרוב. במועדון הביעו שביעות רצון ממיני מחנה האימונים שערכה הקבוצה בשבוע שעבר, בה עבד המאמן החדש אלי גוטמן על מערכי הקבוצה השונים ועל שיפור משמעותי בכושר הגופני. בנוסף, המחנה היה מיועד לשיפור הביטחון והגיבוש בפן החברתי כאשר גוטמן ערך שיחות עם כלל השחקנים והבהיר להם כי מבחינתו יש הזדמנות שווה לכל אחד מהם להוכיח את עצמו וטרם התגבשה החלטה לגבי אף אחד מהם לקראת מועד העברות בחודש ינואר.

גם החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר עשוי לקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו בפני המאמן הישראלי. בנוסף, היום יחזרו לאימונים גם שחקני הנבחרות השונות כמו השוער גיא חיימוב, הבלם איעד חבשי והקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק. גוטמן אפשר לשלושה עוד מספר ימי חופשה והיום הם יצטרפו לסגל המלא.  גורם בקבוצה אמר: "עבדנו קשה במחנה האימונים, כאשר גוטמן שיפר אותנו מאימון לאימון ובא עם תוכנית מסודרת. זה נראה טוב יותר במשחק מול קבוצת הנוער בסוף השבוע אבל המבחן הראשון יהיה בדרבי".

עוד על הדרבי, כשבוע לפני המשחק הודיעה הקבוצה שעד כה הבטיחו את מקומם באצטדיון כ-21 אלף צופים. כ-6,000 כרטיסים נמכרו לאוהדים הירוקים וכ-550 לאוהדי הפועל חיפה. לפני שריקת הפתיחה ייערך טקס חניכת 'פרויקט השגרירים' של מכבי חיפה, בו יטלו חלק השגרירים אלון חרזי, ציון מרילי, אדורם קייסי, זאהי ארמלי ואיתן אהרוני.

בנושא אחר, המגן ארנסט מאבוקה נעדר מהמשחק ביום שישי בשל רגישות בשריר אבל במועדון מעריכים כי ינסה להתאמן בהדרגה ויהיה כשיר למשחק בשבת.


מאבוקה. צפוי להיות כשיר לשבת (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי