קפילוטו צפוי לשוב לאימוני ריצה, חתימת פלקושצ'נקו מתעכבת

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | ערן לוף

הבלם החלים ובקבוצה מצפים שישוב לפעילות כבר בחודש הקרוב, בסביבתו של הקשר ממתינים ליואב כץ: "ציפינו שזה ייסגר לפני חודש". מלול וזמיר צפויים להיות כשירים לדרבי מול מכבי חיפה, ורמוט בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה הבוקר (ראשון) לאימונים ותגביר את הקצב לקראת הדרבי הגדול מול מכבי חיפה (שבת ב-21:00). במועדון הביעו שביעות רצון מהניצחון ביום שישי על הפועל נצרת עילית במשחק אימון ולא פחות מכך, מחזרתם של המגן דור מלול והקשר נס זמיר. השניים צפויים להיות כשירים ולפתוח במשחק. בנוסף, בקבוצה התרשמו מקצב עבודתם של גילי ורמוט ומקסים פלקושצ'נקו, ולא מן הנמנע כי לראשונה בעידן שרון מימר השניים יפתחו יחד בהרכב.

אגב, בסביבתו של פלקושצ'נקו ממתינים לחוזה החדש שסוכם עם הבעלים יואב כץ אך טרם נחתם. מקורביו של השחקן טוענים כי הייתה ציפייה שהעניין כבר ייסגר לפני חודש, אבל הסוגיה עדיין נמשכת. "לא ברור למה זה מתעכב אבל יש למקסים חוזה לעונה וחצי ואם יואב לא יחתום בקרוב נתחיל לחשוב מחדש", אמרו בסביבתו של הקשר. במועדון טוענים כי מדובר בתהליך בירוקרטי והחוזה ייחתם כבר בימים הקרובים.

בתוך כך, הבלם ניסו קפילוטו עשוי לחזור כבר השבוע לאימוני ריצה. כזכור, השחקן נפצע במחזור החמישי במשחק מול מכבי פתח תקווה בברכו, ולפני שבועיים עבר טיפול מיוחד לזירוז קצב ההחלמה וכבר השבוע ינסה לחזור לאימונים במטרה להכשירו לפעילות מלאה בחודש הקרוב. "ניסו מאוד חסר לנו ואנחנו מקווים שישוב בהקדם", אמרו בקבוצה.


ממתין להסכם החדש. פלקושצ'נקו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי