אלי אלבז ודור מלול בספק לדרבי נגד מכבי חיפה בשבת

אלי אלבז
אלי אלבז | ערן לוף

המגן והחלוץ של הפועל חיפה לא שהתאמנו ביומיים האחרונים עלולים להחמיץ את המשחק הקרוב בסמי עופר, משפתי ואז'ובל צפויים להחליפם. כץ טען שהעביר את החוזה החתום של פלקושצ'נקו ובשבוע הבא תצא הודעה רשמית

(גודל טקסט)

דריכות גדולה בהפועל חיפה לקראת הדרבי בשבת הקרובה נגד מכבי חיפה (21:00). במועדון האדום מהכרמל מבינים כי לאור אי ההצלחה מתחילת העונה, תוצאה טובה בדרבי יכולה לשנות את המגמה ואילו הפסד נוסף עשוי לגרום לזעזוע במועדון. המאמן שרון מימר בחר השבוע בניגוד לשאר קבוצות הליגה שלא לאפשר יום חופש לשחקניו בכדי להגיע מוכנים גם פיזית וגם מנטאלית למשחק. מימר אף ערך מספר שיחות גם אישיות וגם קבוצתיות והבהיר כי רואה חשיבות רבה במחויבות של השחקנים בשבת הקרובה.

מבחינה מקצועית עלול המאמן לספוג מכה מקצועית לאור פציעתם של המגן דור מלול והחלוץ אלי אלבז שלא התאמנו ביומיים האחרונים. מלול סובל מפציעה כבר מהמשחק מול בני יהודה ואילו אלבז סובל מרגישות שמקשה עליו לחזור לאימונים. השניים ינסו לחזור היום לאימונים ולאחר האימון יתברר אם יוכלו לקחת חלק במשחק. במידה אם השניים לא יהיו כשירים אז גיא משפתי יפתח בתפקיד המגן הימני במקומו של מלול ובן אז'ובל יפתח בהרכב במקומו של אלבז.

בנושא אחר, במועדון טענו אתמול כי הסאגה סביב החוזה של הקשר מקסים פלקושצ'נקו על סף סיום כאשר הבעלים יואב כץ חתם על החוזה והעביר אותו לנציגיו של הקשר שצפויים לחתום ואז תצא הודעה רשמית בנושא.


צפוי להאריך חוזה בהפועל חיפה. מקסים פלקושצ'נקו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי