ביהמ"ש אישר ליצחק אספה להיות חופשי מ-9:00 עד 13:00

יצחק אספה
יצחק אספה | לירון מולדובן

עורך דינו של השחקן ביקש לדעת אם יוכל לקחת חלק באימונים. שמח באשדוד לאחר הניצחון אתמול נגד עירוני קריית שמונה, יואב ג'ראפי: "היה חסר לנו מאמן כמו יובל נעים". המאמן: "ידעתי שיואב יעצור את הפנדל"

(גודל טקסט)

בדיון שהתקיים הבוקר (ראשון), בית המשפט אישר ליצחק אספה להיות חופשי מהשעה 9:00 עד 13:00 בליווי מלווה. פרקליטו של השחקן ביקש הבהרות אם מדובר רק על שירות בצה"ל או שיוכל להשתתף באימונים, אם יתקיימו בשעות הרלוונטיות.

שמחה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של שלמ.ס אשדוד, לאחר הניצחון אתמול (שבת) 0:1 על עירוני קריית שמונה, עם חיוכים שלא נראו באצטדיון הי"א מתחילת העונה בעידן המאמן הקודם בלגויה מילבסקי. לקבוצה אין הרבה זמן לחגוג, וכבר היום תתחיל בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב ביום שלישי. במועדון דיברו על 3 נקודות חשובות מאוד שיובילו לדרך חדשה, כשהרצון הוא להיצמד למרכז הטבלה.

הניצחון לא מנע ביקורת על הקשר בן רייכרט, כשפעולה לא אחראית שלו –  נגיעת יד בתוך הרחבה  – הובילה לפנדל, שאותו הדף השוער יואב ג'ראפי. המאמן יובל נעים ישוחח עם השחקן ויבקש ממנו הסבר להושטת היד התמוהה לעבר הכדור. ג'ראפי זכה למחמאות ובאשדוד הביעו תמיהה: "מדוע מאמן הנבחרת הלאומית אנדי הרצוג מתעלם מהשוער ואינו מזמן אותו לסגל?"


יובל נעים: "האמנתי שג'ראפי יעצור את הפנדל" (ערן לוף)

יואב ג'ראפי: "אחמדי בעט פנדל טוב ואני שמח שבזינוק הצלחתי להגיע ולהדוף את הכדור החזק. היה חסר לנו מאמן כמו יובל נעים, שהגיע עם טירוף ואנרגיות. יש כאן משהו חדש, בתקווה שזה יעבוד גם בהמשך. אני רוצה להיות חלק מסגל הנבחרת ומאמין שזה יקרה בעתיד". השוער, שמחוזר על ידי מכבי תל אביב וביום שלישי יתמודד מולה המשיך: "נתכונן למשחק הקשה הזה ואם נהיה דרוכים וננצל את מעט ההזדמנויות שנגיע אליהן, נצא עם תוצאה טובה".

יובל נעים: "היה חשוב להביא למשחק את ממד ההתלהבות. במחצית הראשונה יכולנו להוביל 0:3 וחבל על ההחמצות של דן ביטון. במחצית השנייה טבעי שהלכנו לאחור כדי לשמור על הגול. שמח על התוצאה ויש עוד המון עבודה לעשות. האמנתי שיואב ג'ראפי יעצור את הפנדל ואפילו צעקתי לשחקנים לרוץ אל הכדור אשר ייהדף".

מהמשחק בעוד יומיים נגד מכבי תל אביב ייעדרו קרלו ברוציץ', בנצי מושל, תום מונד וגדי קינדה. דין דוד, כובש שער הניצחון שהוחלף בשל כיווץ שרירים ונראה כי יחמיץ את המשחק בשלישי, זכה לשבחים. בקבוצה הזכירו כי החלוץ הוא קרוב משפחתו של אורי מלמיליאן ואמו של דוד היא בת דודה של כוכב העבר של בית"ר ירושלים. בחלון ההעברות הובטח ליובל נעים כי יהיו שינויים וכמה שחקנים ישראלים וזרים יצטרפו בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי