צ'יזיק: "שחקן שפוגע בחדרה לא בהכרח יצליח במכבי חיפה"

איתמר צ'יזיק
איתמר צ'יזיק | ערן לוף

מנכ"ל הירוקים לשעבר התראיין ל-103FM בנוגע למצב הקבוצה: "יש מחשבות שאני לא יכול לשתף, ממליץ לבודד רעשים כדי לקבל החלטות". על הסגל אמר: "צריך להביא שניים-שלשוה זרים שאי אפשר למצוא פה ולהתבסס על ישראל"

(גודל טקסט)

אחרי התפטרותו המפתיעה של אלי גוטמן, מנכ"ל הירוקים לשעבר איתמר צ'יזיק התראיין לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעובדה ש-11 מאמנים עברו במועדון בשנים האחרונות: "עם עובדות אי אפשר להתווכח. כל אחד מהמקרים סיבותיו עימו, אבל זה לא נעים לא בגלל זה, לא בגלל מצב הקבוצה ויותר מכל בואו נאחל לאלי גוטמן רק בריאות ועושר".

מצב הקבוצה: "אם אני מנתח נכון את המצב כמו שאני מכיר את הקבוצה, עושים הערכת מצב כרגע עם כל האופציות שיש על השולחן, מנתחים אותן ורוצים לעשות את הכי טוב שאפשר. כנראה שכרגע ההחלטה לא תהיה קבועה אלא מדורגת. יש לי דברים שיש לי במחשבות שאני לא יכול לשתף כי אני לא בטוח בהם. יש כל כך הרבה ניסיון במערכת אז הדבר היחיד שאני יכול להמליץ זה לבודד רעשים לטובת מי שמקבל את ההחלטות".

מה לדעתו הקבוצה צריכה לעשות: "בעבר אמרתי שלפני שהתחילו את העונה הייתי מנקה את השולחן באופן טוטאלי ומתחיל הכל מהתחלה עם כל הסיכונים ונותן למי שאני מאמין בו באמונה שלמה בלי פחדים לבנות הכל מההתחהלה, אבל זו לא הסיטואציה כרגע. אי אפשר יהיה למצוא שחקנים גדולים בחו"ל, הכסף לא מאפשר את זה. לכן צריכים להביא זר או שניים באיכויות גבוהות וכל השאר להסתמך על התוצרת המקומית. אין סיכוי אחר, או שפוגעים בינגו במקרה. הפערים גדלים כל יום בצורה שהכדורגל הישראלי לא יוכל להדביק".

הזרים שצריך להביא: "שחקן שפוגע בהפועל חדרה או במקום אחר לא בהכרח יצליח בקבוצה גדולה כמו מכבי חיפה. הפועל באר שבע הביאה שחקן מדהים לדעתי מעירוני קריית שמונה, בינתיים אנחנו לא רואים כלום. יש קצת בינגואים, אבל עליהם אי אפשר לבנות אסטרטגיה. ואני אומר באחריות שיהיה רק יותר קשה. השינוי שצריך להיות לתפישתי הוא שאם מביאים שחקנים בהרבה כסף, צריך מישהו שאי אפשר למצוא פה, ואחד או שניים כי לא יהיה כסף לשאר. הליגה הישראלית תהיה מושתת רק על זה כי היהי קשה יותר ויותר. ככה צריך לבנות את האימפריה אחרת לא יעזור כלום".


פלומיין. מה שמתאים לחדרה לא מתאים למכבי חיפה? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי