בחדרה מתעודדים: "מאוכזבים אחרי תיקו, זה אומר הכול"

אוסטין אג'ידה עם יונתן לוי
אוסטין אג'ידה עם יונתן לוי | לירון מולדובן

לאחר ה-0:0 נגד רעננה, במועדון מקווים כי מצבת הפצועים תצטמצם ומאמינים שאג'ידה יהיה כשיר לנתניה. צפויה לקום ועדת איתור לקראת הדיון בבית המשפט בתחילת ינואר, בה יישבו ראש עיריית חדרה ומאמן העבר ניסים בכר

(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה ברגשות מעורבים מהתיקו המביך מבחינתה, 0:0 מול הפועל רעננה. מצד אחד במועדון ציפו ליותר, בעיקר בחלק ההתקפי, אלא שמצד שני הקבוצה הגיעה למשחק בהרכב חסר ורשמה משחק נוסף ללא הפסד.

הפועל חדרה חסרה במשחק את יהב גורפינקל, דויד מתיאוס, עלי חטיב הפצועים וכן את לוסיו המוצהב. "אם אנחנו מאוכזבים אחרי תיקו, אז זה אומר הכול", אמרו בחדרה, "יכולנו להציג יכולת טובה יותר, אבל כולם התאמצו ומגיע קרדיט לשחקנים".

לרשימת הפצועים התווספו אתמול השוער הניגרי אוסטין א'גידה וחסן אבו זייד. במועדון סיפרו כי השוער סובל מחבלה והעדיף לא לסכן את עצמו, אך אמור להיות כשיר למשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה. גם אבו זייד ייבדק, אבל אינו סובל מפציעה קשה. מי שבוודאות ייעדר ביום ראשון הוא המגן דיא לבאבידי בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

במועדון שיבחו את השחקנים שזכו לקרדיט בעקבות ההיעדרויות, ביניהם יעקב אבבה שחזר להרכב, אסי גומה שפתח לראשונה בליגת העל ועמית כהן שאמר לאחר המשחק: "זה היה משחק טקטי של שתי הקבוצות. היה עומס של משחקים והיה רוטציה והיו שחקנים שפתחו לראשונה מזה הרבה זמן. יש לנו סגל רחב ואיכותי שיודע להתמודד עם העומס של המשחקים. לגבי רעננה? היה מרגש לשחק מול רעננה כי זה הבית שלי וכאן גדלתי ואני עדיין שייך למועדון. אני מאוד מחובר לרעננה ולפתוח אחרי כל כך הרבה זמן שלא שיחקתי הוסיף על ההתרגשות והיה כיף לחזור לשחק. הרגשתי טוב עם עצמי אולי הייתי קצת מהוסס והייתי יכול לעשות יותר, אבל אני מרוצה מההופעה. שמנו מטרה לא לספוג במשחק הזה לאחר שספגנו הרבה שערים במשחקים האחרונים".


אבו זייד. ייבדק, אבל הפציעה לא קשה (ערן לוף)

בנושא אחר, במועדון ממשיכים בהכנות לקראת הדיון בבית המשפט שייערך בתחילת חודש ינואר. בחדרה מתכוונים לתקן במהרה את רוב הליקויים עד לבית הדין, כאשר תיערך בדיקה נוספת של השמאי על מכירת הקבוצה לפני מספר שנים בליגה א'. בין השאר במועדון גם ממתינים להתפתחויות בגזרת ההנהלה ומבינים כי אחת הדרישות של רשם העמותות זה לבצע שינוי ניהולי ואם גם בית המשפט יפסוק כך, בחדרה כבר מכינים ועדת איתור מיוחדת שתמנה חברי הנהלה חדשים. לספורט1 נודע כי בוועדת האיתור יישבו ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, מאמן העבר ניסים בכר שעבד בעבר בחדרה ושופט בית המשפט בדימוס. אחד השמות שעלו להחליף את היו"ר אורן גולן במידת הצורך הוא שמו של יקיר שוורץ, בנו של שחקן העבר שלום שוורץ ז"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי