הנהלת סכנין לקראת ב"ש: "אנחנו לא צריכים לחשוש מאף יריבה"

בני סכנין
בני סכנין | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני מתכוננים למשחק החוץ נגד האלופה (שבת, 18:15, ישיר בספורט3) ומסתמן כי המאמן עמיר תורג'מן לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב. התלבטות בין אקפביו לכליבאת, קלאודימיר פריירה עשוי לחזור לסגל

(גודל טקסט)

בבני סכנין התאכזבו מההפסד הביתי נגד מכבי חיפה במחזור אמצע השבוע בעיקר בגלל הקושי לייצר יציבות מאז מפתיחת העונה. "ציפינו לראות יכולת טובה יותר לבטח בבית שלנו" אמרו בסכנין, ומאידך יש הטוענים כי חוסר אמון של הקהל מתחילת העונה גורם ללחץ גדול בקרב השחקנים וליכולת נמוכה יותר. מחר (שבת) תצא הקבוצה למשחק נגד האלופה הפועל באר שבע (18,15, שידור ישיר בספורט3) ובמועדון הצפוני מאמינים כי העונה יהיה אפשרי לקחת נקודות באצטדיון טרנר. "עם סגל כמו שלנו אנחנו לא צריכים לחשוש מאף יריבה" אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית תגיע הקבוצה בסגל מלא למשחק פרט לפיראס מוגרבי שסיים את העונה. למרות ההפסד נגד הירוקים נראה כי תורג'מן אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים כאשר ימשיך בשיטת ארבעה שחקני הגנה וקישור שיכלול את ג'אבר עטאא, איהאב גנאיים ומהראן ראדי. אחת ההתלבטויות של תורג'מן היא בהתקפה בין ג'ורג' אקפביו לבין מוחמד כליבאת. הקשר הברזילאי, קלאודימיר פריירה, שנותר מחוץ לסגל מול הירוקים מסיבה מקצועית, עשוי לחזור לקראת שבת. יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס הגיע לאימון המסכם של הקבוצה ואמר לשחקנים: "אנחנו מקבלים יותר מדי שערים טיפשיים וצריך לעצור את זה". 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, מרון גנטוס, אהייב שאמי, מהראן ראדי, אייהב גנאיים, גאבר עטאא, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי