"ניצחון על רעננה יקבע אם פנינו לצמרת הגבוהה או לתחתית"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

אחרי ה-1:3 בדרבי והחזרה ל-4:4 משוגע מול הפועל ב"ש באמצע השבוע, בהפועל חיפה מבהירים עד כמה חשוב להם המשחק: "ניצחון יסיים שבוע קסום". תמאש יחזור להרכב, ורמוט פצוע ולא צפוי להיות בסגל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר (ראשון) מול הפועל רעננה. גם הבעלים יואב כץ וגם המאמן שרון מימר הבהירו בפני השחקנים לאחר התיקו המשוגע מול הפועל באר שבע כי המשחק מול רעננה חשוב לא פחות גם מהדרבי בשבת שעברה. "ניצחון על רעננה יסיים שבוע קסום ולמעשה יקבע אם פנינו לצמרת הגבוהה או לתחתית. יש לנו קבוצה טובה שעשתה דברים יפים", אמרו בהפועל חיפה.

הקבוצה ערכה הבוקר אימון מסכם וגם הפעם ערך הבעלים יואב כץ שיחת סקייפ עם השחקנים והבהיר להם את חשיבות המשחק. גם המאמן שרון מימר ערך אסיפה טאקטית לקראת המשחק. על פי האימון נראה כי גיא חדידה יפתח במקומו של גילי ורמוט הפצוע וגל אראל צפוי לפתוח על חשבונו של רסמוס סטויטדט. הבלם הרומני גבריאל תמאש שנעדר ביום שלישי בגלל צהובים יחזור למרכז ההגנה לצדו של ריקי מיטרבסקי. גל אראל שהיה בין הטובים במחצית השנייה נגד ב"ש צפוי לחזור להרכב. "גילי הוא שחקן נהדר, אבל הוכחנו יותר מפעם אחד העונה שיש לנו סגל ארוך", הבהירו בכרמל.

בנושא אחר, שחקני הקבוצה עדיין ממתינים למענקים שמגיעים להם מהזכייה בעונה שעברה בגביע המדינה. כבר אז הבטיח כץ לשחקנים כי המענק שיגיע מאופ"א יחולק שווה בשווה לשחקנים, אך הדבר טרם בוצע.


תמאש. ההשעיה הסתיימה והוא ישוב ל-11 (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, גל אראל, גיא חדידה, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו, נס זמיר, בן אזובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי