ברעננה מאמינים: ניצחון על חיפה ונוכל לחלום על פלייאוף עליון

רעננה
רעננה | אריאל שלום

לקראת המשחק מול הפועל חיפה, קבוצתו של מנחם קורצקי מבינה כי ניצחון יציב אותם בעמדה טובה לקראת הסיבוב השני. ירדן כהן: "רוצים להמשיך לייצר מצבים בהתקפה, לעמוד חזק בהגנה ולנצח"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (ראשון) באצטדיון רמת גן את הפועל חיפה במשחק שינעל עבורה את הסיבוב הראשון. להפועל רעננה 14 נקודות ולשחקנים ברור כי זה המשחק שיכול לתת להם את הביטחון ליצור מומנטום חיובי ואולי גם לחלום על הגעה לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה.

המאמן מנחם קורצקי אושש את שחקניו ממשחק אמצע השבוע נגד הפועל חדרה שהסתיים בתיקו 0:0 והוגדר על ידי קורצקי כמשחק לא פשוט. הצוות המקצועי עסק בתיקון טעויות מקצועיות על ידי קטעי וידאו שהוצגו לשחקנים, תרגולים במגרש ושיחות אישיות כשהמסר שהועבר הוא ששחקנים צעירים שהגיעו לקבוצה ומתאמנים קשה ומוכיחים עצמם יקבלו את הבמה גם על המגרש.

לשחקנים הובהר כי הפועל חיפה נמצאת ביכולת התקפית טובה ויש לה שחקנים מהירים בחלק הקדמי, מולם אסור לעשות טעויות והמשחקים האחרונים של הפועל חיפה בהם כבשה שבעה שערים נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע מוכיחים זאת. לקראת המשחק אמר המגן השמאלי ירדן כהן: "הפנים קדימה נגד הפועל חיפה. משחק שאנחנו רוצים להמשיך לייצר מצבים בהתקפה, לעמוד חזק בהגנה ולנצח".

ההרכב המשוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, אור דסה,  כרם ארשיד, יואב תומר (אריאל נגוואקאם).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי