ביקורת על ניסו אביטן: "התנצלתי בפני עוז והוא קיבל את זה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

המאמן עלה עם שלושה בלמים בהפסד 1:0 לנתניה ומיהר להודות בטעות שלו כשהכניס את חטיב במקום פרץ: "רציתי לשנות מערך". למרות רצף המשחקים ללא ניצחון, במועדון מבהירים: "שום תוצאה לא תפגע בסיבוב החלומי שלנו"

(גודל טקסט)

בחלומות הכי ורודים שלהם לא ציפו אנשי הפועל חדרה לסיים את הסיבוב הראשון בליגת העל במקום השלישי בטבלה. למרות ההפסד 1:0 למכבי נתניה, אנשי המועדון ניסו לשמור על אופטימיות.

"עשינו סיבוב חלומי ושום הפסד לא יפגע בזה. ידענו שיהיו גם ימים קשים, אבל אנחנו נתגבר על זה". עיקר הדאגה במועדון כעת היא סביב מכת הפציעות כאשר ערב המשחק נפצע גם הבלם יונתן לוי שהוחלף על ידי וויסאם רבאח.

בחדרה מקווים שבימים הקרובים מספר שחקנים ישובו ויהיו כשירים למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב. אוסטין אג'ידה, שעבר מספר טיפולים ביממה האחרונה, נותר מחוץ לסגל כשעתיים לפני הפתיחה לאחר שהודיע שהוא חש בכאבים.


הופעה מצוינת. עומר חנין (ערן לוף)

עומר חנין הצעיר החליף אותו והיה מצוין בבכורה שלו בליגת העל: "הייתה לי הופעה טובה וחבל שלא הצלחנו לנצח, אני מקווה שבמשחק הבא נעשה את זה", אמר. "אנחנו סופגים גול מהיר וזה חוזר על עצמו, נצטרך לדעת לשנות את זה. הכינו אותי מראש שאפתח כך שלא הייתי מופתע". העצה שקיבל מאג'ידה: "אני ואוסטין מדברים הרבה, הוא נותן לי עצות ומראה לי כיצד נוהג מקצוען. הוא עשה קריירה גדולה ויש הרבה מה ללמוד ממנו".

מי שכן ספג ביקורת הוא המאמן ניסו אביטן, שעלה עם שלושה בלמים מה שהוביל לשליטה של מכבי נתניה במרכז המגרש בחצי השעה הראשונה. המאמן הבין במהרה כי שגה וביצע חילוף מקצועי בדקה ה-33 כשחטיב נכנס במקום פרץ. "החלטתי להוציא את עוז כי רציתי לשנות מערך, הסברתי לו שהוא היה טוב, התנצלתי והוא קיבל את זה כמו גבר".


התעשת בדקה ה-33. ניסו אביטן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי