כשירותו של מוחמד גאדיר תיקבע רק לאחר האימון המסכם

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | מאור אלקסלסי

החלוץ שנפצע נגד באר שבע בשבת ערך אימון חלקי ובספק לרעננה, עובדייה חטאב צפוי לפתוח במקום שאמי המורחק. תורג'מן ערך שיחה עם קלאודימיר, שלא ברור אם יעזוב בינואר

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד הפועל רעננה. במועדון מבינים כי את חשיבות המשחק כאשר הפסד שוב יסבך את הקבוצה בתחתית הבוערת. המאמן עמיר תורג'מן ניסה לעודד את השחקנים ושיבח אותם על ההקרבה והנחישות במשחק נגד האלופה.

בנוסף, המאמן שוחח גם עם הקשר הברזילאי קלאודימיר פריירה שלא היה בסגל בשני המשחקים האחרונים מסיבה מקצועית. המאמן שיבח את הקשר על התנהלותו ועל כך שממשיך לתת את כל כולו בכל אימון. עדיין לא ברור אם הברזילאי יעזוב בחודש ינואר כאשר בסביבתו מבינים כי אינו נמצא בראש הרשימה של הצוות המקצועי. קלאודימיר צפוי לחזור לסגל הקבוצה בשבת בשל חסרונו של אייהב גנאיים שלא ישחק בגלל צהובים. מי שעוד לא ישחקו הם הבלם מרון גנטוס הפצוע והמגן אייהב שאמי המורחק. פלאח, שהתלונן על פציעה, צפוי להיות כשיר ולפתוח במרכז ההגנה של הקבוצה לצדו של אלבין פאנישי. עוביידה חטאב יפתח בעמדת המגן השמאלי.

מי שנמצא בספק למשחק הוא החלוץ מוחמד גאדיר, שנפצע במשחק נגד הפועל באר שבע ולא התאמן בתחילת השבוע. היום (רביעי) חזר החלוץ לאימונים אך ערך אימון קל יותר משאר השחקנים. רק לאחר האימון המסכם יתברר אם החלוץ יוכל לקחת חלק במשחק בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי