דיווח באיטליה: גנואה עוקבת אחרי פרדראג ראיקוביץ'

ראיקוביץ'
ראיקוביץ' | אריאל שלום

שוערה הסרבי של מכבי תל אביב שוב מעורר עניין בארץ המגף, הפעם זוהי קבוצת התחתית שרחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום שעוקבת אחריו. מחירו מוערך בכשלושה מיליון יורו לפי "טוטו מרקטו"

(גודל טקסט)
פרדראג ראיקוביץ' לא ציפה לשחק בישראל גם בעונת 2018/19, אבל השוער הסרבי שהגיע למכבי תל אביב כהבטחה גדולה כחיזוק לליגת האלופות התקשה לשדרג את הקבוצה שביחד איתו זכתה רק בגביע הטוטו, הפסידה בשני גמרים בגביע המדינה ולא לקחה אליפות. העונה אולי זה ישתנה ובזכות השיפור ביכולתו ייתכן שגם יעבור לליגה בכירה.


האתר האיטלקי "טוטו מרקטו ווב" המתמחה בידיעות העברות, פרסם כי גנואה האיטלקית מתעניינת בראיקוביץ' שהצהיר כבר בעונה שעברה כי יעזוב את ישראל בקיץ 2018, דבר שלא יצא אל הפועל גם מכיוון שלא הגיעו למכבי תל אביב הצעות על סך חמישה מיליון יורו. לפי הידיעה ראיקוביץ' היה מבוקש בעבר בפיורנטינה וכעת הוא חוזר לאופנה כאשר גנואה שמדורגת במקום ה-15 בלבד ואותה מאמן צ'זרה פראנדלי מגלה בו עניין מחדש, כשהעובדה שחוזהו בתל אביב הולך ומתקרב לסיומו תוריד את מחירו.


בידיעה לא צוין האם מדובר על חלון ההעברות של ינואר ונאמר שזו התעניינות לעתיד. מחירו של השחקן מוערך ב-3 מיליון יורו, שזהו גם הסכום שמכבי תל אביב שילמה עליו לכוכב האדום בלגראד. לגנואה יש כרגע שני שוערים ראשונים – יונוץ ראדו הרומני שמושאל מאינטר, בן 21 ששיחק 11 משחקים העונה בסרייה A, והשוער הוותיק בן ה-35 פדריקו מרקטי ששיחק בארבעה משחקים. הקבוצה רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום.



ראיקוביץ'. לא פעם ראשונה שהוא מועמד לליגה האיטלקית (אודי ציטיאט)


בתוך כך, שוער אחר של מכבי תל אביב הוא הברזילאי דניאל מילר טננבאום שנראה שלא הולך לשום מקום. יותר נכון, טננבאום בן ה-23, שהתאזרח, התגייס היום לצבא הגנה לישראל.


View this post on Instagram

השוער דניאל טננבאום התגייס הבוקר לצה"ל, גיוס קל ומוצלח! @dmillert #יאללהמכבי #צהובעולה @idf

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי