משה קראדי נבחר לתפקיד יושב ראש איגוד השופטים

משה קראדי
משה קראדי | אביב חופי

מנכ"ל המשטרה בעבר זכה לאמון הוועדה:" כמי שעמד ועומד בראש מערכות מורכבות ומשמעותיות לחברה הישראלית, אשאף לקדם עוד יותר את מעמד השופטים, את מקצועיותם ואת אמון הציבור בארגון ובנציגיו"

(גודל טקסט)
כשבועיים לאחר שהוגשו חמש מועמדויות לתפקיד יו"ר איגוד השופטים, התקבלה הבוקר (חמישי) החלטה ובסופו של דבר מי שהיה מנכ"ל המשטרה בעבר, משה קראדי, נבחר לתפקיד היוקרתי.

קראדי הועדף על פני דאוד סוהיל, רונית תירוש, אשר שור ועו"ד פאיז עורוק, כשלפי הודעת הוועדה למינוי יו"ר כל המועמדים ללא יוצא מן הכלל הותירו רושם חיובי, אולם "ניתן לבחור רק מועמד אחד. הוועדה סבורה כי נוכח עברו הציבורי העשיר, כישוריו הניהוליים המוכחים והזיקה לספורט ולענף הכדורגל, מר קראדי הוא המועמד המתאים ביותר תפקיד"



לאחר בחירתו מסר משה קראדי: "אני מודה לחברי ולחברות הוועדה על הבחירה בי לתפקיד יו"ר איגוד השופטים. היתה לי הזכות להתמודד על התפקיד עם מועמדים ומועמדות ראויים ביותר. העשייה הציבורית היתה ונותרה קרובה ללבי ואני מייחס לה חשיבות עצומה, ומכאן ההחלטה שקיבלתי לשאוף לתפקיד האמור. חלקם של שופטי הכדורגל במשחק הנפלא הזה רב משמעות גם בעידן בו חידושים טכנולוגיים הולכים ותופסים נפח גדול יותר ויותר. אני משוכנע כי איגוד השופטים ייטיב להתמודד עם האתגרים הרבים שנמצאים לפניו, בראש ובראשונה בזכות ההון האנושי שיש לו. כמי שעמד ועומד בראש מערכות מורכבות ומשמעותיות לחברה הישראלית, אשאף לקדם עוד יותר את מעמד השופטים, את מקצועיותם ואת אמון הציבור בארגון ובנציגיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי