בלבול: "גם אם היינו במקום הראשון היינו רוצים לחזק את הסגל"

מרקו בלבול, שלומי אזולאי
מרקו בלבול, שלומי אזולאי | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה הביסה את הפועל מרמורק 0:5 בסיבוב ח' בבכורה המחודשת של המאמן: "הבקענו כמה שערים יפים ועברנו שלב, אבל יש הרבה על מה לעבוד". המשך העונה: "יש פוטנציאל ושחקנים מאוד איכותיים במועדון"

(גודל טקסט)

מרקו בלבול פתח הערב (שבת) את הקדנציה השנייה שלו כמאמן מכבי חיפה ברגל ימין עם 0:5 חלק בבית נגד הפועל מרמורק בסיבוב ח' של גביע המדינה. כ-3,000 צופים בלבד הטריחו את עצמם לסמי עופר ומחוץ לאצטדיון כ-100 ירוקים מחו נגד הנשיא יעקב שחר.

בלבול אמר בסיום: "חשוב שעברנו שלב בגביע והבקענו כמה שערים יפים. היו מהלכים טובים, זה משחק ראשון שלי פה, יש גם דברים שצריך לשפר ואנחנו נעשה את זה. מכבי חיפה תתקדם ותשפר את נושא הלחץ, איבודי הכדור והאגרסיביות. יש הרבה על מה לעבוד, אבל זו כאמור רק ההתחלה".

המטרות: "קודם כל, צריך להתרכז בכאן ועכשיו ולא במה יהיה בעוד שנה וחצי. יש פוטנציאל במכבי חיפה ושחקנים מאוד איכותיים. אנחנו צריכים לשפר כמה דברים טובים שקשורים למשחק עצמו, יש הרבה דברים שצריך לתקן, אנחנו נתקן אותם צעד אחרי צעד".

חודש ינואר: "האמת שבמועדון הזה, שהוא מאוד רציני, יש מחלקת סקאוטינג מאוד מאוד טובה. גם אם היינו במקום הראשון היינו רוצים להשתפר וכמובן שגם עכשיו אנחנו רוצים ליצור תחרות על ההרכב ואנחנו עוד צריכים לחשוב על זה".


מרקו בלבול הערב בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי