האסלביינק כשיר בב"ש, אלחמיד וסאבו ישובו להרכב

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | לירון מולדובן

אוהדי האלופה מאמינים כי זכייה באליפות רביעית ברצף אינה בגדר מדע בדיוני, אולם לשם כך יצטרכו להכניע את המוליכה מכבי ת"א (שלישי, 21:00 בנתניה). ולצמק את הפער ל-11 נקודות. ויטור מחוץ לסגל, סבע ושהר בחוד

(גודל טקסט)
בשם האוהד הניטראלי שהיה רוצה להכניס קצת פלפל לליגת העל ובשמם של אוהדיה, תנסה מחר (שלישי, 21:00) הפועל באר שבע לבלום את דהירתה של מכבי תל אביב ולהנחיל לה הפסד ליגה ראשון העונה. ניצחון במפגש הפסגה בנתניה עשוי להגדיל את מספרם של האופטימיסטים מקרב אוהדי הקבוצה מבירת הנגב. תתפלאו, לא מעט אדומים עדיין מאמינים שזכייה באליפות רביעית ברציפות היא לא בגדר מדע בדיוני.


הקבוצה של ברק בכר תתייצב להתמודדות כשהיא מרוחקת 14 נקודות מהפסגה. במושגים של אלופת המדינה בשלוש השנים האחרונות מדובר בפער לא הגיוני, כזה שמטיל סימן שאלה על סיכוייה למחוק את ההפרש לקראת השלבים המכריעים של העונה. במושגים של דיא סבע ("14 נקודות? ברור שאפשר למחוק את הפער") מדובר במשימה אפשרית. מחר נדע אם חבריו לא שברו לו את המילה.


לרשות המאמן ברק בכר יעמוד סגל כמעט מלא. אריק סאבו חזר מהשעיה ויפתח בקישור האחורי לצדו של ג'ון אוגו, כשגם מרואן קבהא בתמונה. נייג'ל האסלביינק התלונן במוצאי שבת על רגישות בשריר, אבל צפוי להיות כשיר. החלק הקדמי יתבסס על בן שהר וסבע, כשמליקסון מגבה את שניהם מאחור. בהגנה יחודש שיתוף הפעולה בין לואי טאהא וחאתם אלחמיד, שסיים בירור רפואי וקיבל אישור לחזור לעבודה. צמד המגינים בן ביטון (מימין) ומיהאי קורהוט (משמאל) ישלימו את המערך האחורי. מנגד, הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, שחידש את פעילותו במשחק הגביע בשבת, קיבל פטור מההתמודדות ולא הוזמן לסגל.



אלחמיד. צפוי לפתוח מול המוליכה (מאור אלקסלסי)


הקבוצה תשלים את הכנותיה בבית מלון בנתניה, כש-1200 מאוהדיה יתמכו בה מהיציעים. באר שבע לא מתכוונת להעניק מתנות למובילה, אבל היום היא הקדימה את סנטה קלאוס כשהבעלים אלונה ברקת כיבדה את השחקנים והעובדים הזרים במועדון בתשורות לרגל הכריסמס.


נשיאת המועדון, אלונה ברקת בירכה היום את השחקנים הזרים ואנשי הצוות, שחוגגים את חג המולד והעניקה להם תשורה לחג. pic.twitter.com/mJsYucw9t3

— Hapoel Be'er Sheva (@HBS_FC) December 24, 2018


הרכב משוער:
אריאל הרוש, בן ביטון, חאתם אלחמיד, לואי טאהא, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, אריק סאבו, מרואן קבהא (נייג'ל האסלביינק), מאור מליקסון, דיא סבע, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי