צפו בתקציר: חיימוב עצר פנדל, חיפה ניצחה באשדוד בבכורה של בלבול בליגה

גיא חיימוב, עופרי ארד
גיא חיימוב, עופרי ארד | לירון מולדובן

השוער, שחייב לירוקים לא מעט נקודות, הדף בעיטת עונשין מ-11 של דן ביטון (31) והחזיר חלק מהחוב. רוקאביצה הכריע בהקפצה יפה (14) וקבע 0:1, שער חוקי שלו נפסל (10). סדרת החמצות נדירה לשון וייסמן מול אגוזי

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:5 הקליל על הפועל מרמורק החלשה בגביע המדינה, מרקו בלבול חיבר הערב (רביעי) ניצחון שני ברציפות כמאמן מכבי חיפה, הפעם 0:1 באשדוד במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. ניקיטה רוקאביצה כבש את השער היחיד במשחק (14), גיא חיימוב עצר פנדל של דן ביטון (31) והירוקים טיפסו למקום השביעי בטבלה. בשבת, 20:30, בני יהודה תגיע לסמי עופר.


המשחק נפתח בלחץ כבד של מכבי חיפה, שעלתה ל-0:1 בדקה ה-10 אבל השער של ניקיטה רוקאביצה נפסל בטענה שגויה לעמדת נבדל. כעבור ארבע דקות השער של החלוץ כבר היה חוקי גם לדעתו של השופט. שון וייסמן הוריד נהדר עם הראש ורוקאביצה הקפיץ באלגנטיות לרשת. משפתי, שפתח על חשבון ג'ראפי הפצוע, נפגע במהלך והוחלף כעבור עשר דקות על ידי עומר אגוזי הצעיר.


רמי גרשון, שקיבל את ההזדמנות ב-11 ממרקו בלבול, הכשיל בדקה ה-30 את דן ביטון בתוך הרחבה. הקשר הצעיר לקח את האחריות ובעט את הפנדל רע, גיא חיימוב זינק והצליח להדוף היישר לרגליו של טום בן זקן שמחמישה מטרים ירה לשמיים. למרות ההחמצה, אשדוד המשיכה ללחוץ עד לסיום המחצית, אבל השוער הירוק, שעלה למכבי חיפה באיבוד של לא מעט נקודות העונה, היה במקום, מנע עוד שני שערים בטוחים והחזיק חלק ממהחוב.



עשו בכוונה? האבוקות שהדליקו אוהדי מכבי חיפה באשדוד (לירון מולדובן)

החזיר חלק מהחוב. חיימוב (לירון מולדובן)


המחצית השנייה הייתה שייכת לשון וייסמן, שרשם סדרת החמצות נדירה שלא רואים כל יום. החלוץ קיבל ארבע הזדמנויות מצוינות לכבוש תוך 16 דקות, אך לא היה מספיק מדויק מול עומר אגוזי הצעיר שהרשים בין הקורות של אשדוד. בדקה ה-87 אוהדי מכבי חיפה, אולי במטרה מכוונת לפגוע במועדון, השליכו אבוקות לכר הדשא והניפו שלטים נגד הנשיא יעקב שחר.


אשדוד אמנם לא הייתה ראויה ליותר מהפסד, אך היא בהחלט יכול לצאת מאוכזבת לאור העובדה שהחמיצה פנדל ועוד שניים או שלושה מצבים קורצים. בעקבות התוצאה ירדה החבורה המאכזבת של יובל נעים למקום האחרון בטבלה כשבמאזנה 13 נקודות בלבד. ביום שבת, 18:15, היא תצא למשחק חוץ קשה בטרנר מול האלופה החבולה.




המחאה נגד יעקב שחר נמשכת גם הערב באשדוד (לירון מולדובן)


הרכבים
מ.ס אשדוד: רועי משפתי (עומר אגוזי, 24), טום בן זקן, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, בן רייכרט, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, דור גלילי, דין דוד, לאונרדו אווסו.


 

מכבי חיפה: גיא חיימוב, עופרי ארד, ארנסט מאבוקה, עיאד חבשי, רמי גרשון, רז מאיר (סאן מנחם, 81), נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה (אופיר מזרחי, 85), שון וייסמן (שלומי אזולאי, 64).



מהלך המשחק

דקה 1: קרב התחתית באצטדיון הי"א יצא לדרך, בלבול ישיג שלוש נקודות בבכורה המחודשת שלו כמאמן מכבי חיפה בליגה?



דוד וחבשי במאבק על הכדור (לירון מולדובן)


דקה 4: רוקאביצה ניסה מ-20 מטר, אבל הניסיון שלו לא היה מספיק מדויק.


דקה 9: רז מאיר הרים היטב משמאל, רוקאביצה נגח נהדר לרשת, אך השער נפסל בטענה גבולית מאוד לנבדל. הירוקים קופחו.


דקה 14, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: שון וייסמן הוריד נהדר בראש לרוקאביצה שהקפיץ מאלגנטיות מעל משפתי לרשת, שער נהדר של הירוקים.



שחקני מכבי חיפה חוגגים (לירון מולדובן)


דקה 24: משפתי, השוער המחליף של אשדוד, נפצע במהלך השער של מכבי חיפה והוחלף על ידי עומר אגוזי הצעיר.




יכול להיות מרוצה מהפתיחה. מרקו בלבול (לירון מולדובן)


דקה 31, אשדוד החמיצה פנדל: דן ביטון עקף את רמי גרשון שהכשיל אותו ברחבה. ביטון בעצמו ניגש לנקודה הלבנה, אך בעט ברשלנות וגיא חיימוב היה במקום. בן זקן הגיע ראשון לריבאונד ומול רשת חשופה ירה לשמיים. החמצה כפולה ענקית לאשדוד ויובל נעים רותח על הקווים.


דקה 43: גלילי בעט מ-15 מטרים, הכדור פגע בשחקן ירוק, אבל גיא חיימוב התעופף והדף לקרן.


דקה 44: שוב גיא חיימוב, שקיבל ביטחון משתי ההצלות הקודמות, זינק נהדר ועצר ניסיון של סלומון.



בעיטה רשלנית. דן ביטון (לירון מולדובן)

השאיר את מכבי חיפה ביתרון. גיא חיימוב (לירון מולדובן)


דקה 47: רוקאביצה הכניס כדור מדהים לשון וייסמן שמעמדה נוחה הצליח לבעוט החוצה. החמצה אדירה של החלוץ.


דקה 54, עוד החמצת ענק של וייסמן: רז מאיר הכניס כדור מלא ברגש לחלוץ, שפספס את המסגרת מקרוב. מכבי חיפה תצטער על זה?


דקה 57: אגוזי הצעיר התעופף ועצר את הניסיון של שון וייסמן, שהחמיץ בפעם השלישית תוך עשר דקות.



עומר אגוזי הצעיר בין הקורות של אשדוד (לירון מולדובן)


דקה 63: לא ייאמן. שון וייסמן, בפעם הרביעית תוך 16 דקות, בעט היישר לגופו של אגוזי. סלליך הגיע ראשון לריבאונד והפציץ מקרוב מעל השער. רשלנות בחלק הקדמי של הירוקים.



ארבע החמצות גדולות. שון וייסמן (לירון מולדובן)


דקה 87: אוהדי מכבי חיפה, אולי כמחאה נגד הנשיא יעקב שחר ובמטרה להזיק למועדון, השליכו אבוקות לכר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי