כץ: "לא התאמצנו". מימר: "חורה לי שהקהל מתעסק בחילופים"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי ה-1:1 נגד הפועל ת"א, המאמן הגיב לטענות האוהדים: "צריכים לכבד את ההחלטות שלי". הבעלים: "חבל, היה אפשר להכניס את אראל מוקדם יותר". קשוע, שהפסיק להגיע לאימונים, יעזוב

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מאוכזבים מהתוצאה ובעיקר מהיכולת במחצית השנייה לאחר התיקו 1:1 אמש (רביעי) בסמי עופר נגד הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל.

הבעלם יואב כץ לא חסך בביקורת: "אני מאוכזב. לא התאמצנו מבחינה הגנתית בחצי השני כמו בחצי הראשון ולא היינו מספיק מרוכזים בהתקפה. חבל, ניצחון היה יכול להיות משמעותי להמשך הדרך".

גם המאמן שרון מימר לא הסתיר את אכזבתו: "רצינו יותר מידי, אבל לא לחצנו במחצית השנייה ושילמנו על זה. אני חושב שלא היינו ראויים ליותר מנקודה. אני מרגיש שחיקה אצל חלק מהשחקנים ונצטרך לתת על כך את הדעת".


"אני מרגיש שחיקה אצל חלק מהשחקנים" (מאור אלקסלסי)

המאמן ספג ביקורת קשה מהקהל על כך שביצע את החילוף הראשון רק בדקה ה-70 והגיב: "מאוד חורה לי שבמקום לתמוך בנו ברגעים הקשים, האוהדים מתעסקים בחילופים. הקהל צריך לכבד את ההחלטות של הצוות המקצועי בחודשיים האחרונות קיבלנו כמה החלטות שהצליחו. לא זה מה שהכריע את המשחק".

יואב כץ התייחס גם הוא לנושא: "שרון עשה חילופים נכונים, אבל אולי היה אפשר להכניס את גל אראל מוקדם יותר". בכל מקרה, במועדון החלו כבר את ההכנות לקראת המשחק ביום שני מול ביתר ירושלים. בחיפה מקווים שגילי ורמוט שלא היה בסגל יחזור לאימונים בסוף השבוע ויוכל לקחת חלק במשחק בטדי.

במקביל, בקבוצה עוסקים ברצון להתחזק בחודש ינואר בעיקר בחלק ההתקפי וזאת לאחר שחרורו של פאפאזוגלו היווני והעובדה שמאמון קשוע, שעמד לוועדת משמעת פנימית, הפסיק להגיע לאימונים והוא יסיים את דרכו בחודש ינואר. כץ מעוניין לצרף את עדן בן בסט וחנן ממן ומחכה להחלטה של הפועל באר שבע בנושא. בכל מקרה, כפי שפרסמנו, הבעלים הבהיר כי לא יהיה מוכן לשלם דמי העברה.


חנן ממן. יואב כץ לא מתכוון לשלם עבורו לבאר שבע (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי