אגוזי זכה למחמאות: "התגלה שוער לשנים הבאות"

עומר אגוזי
עומר אגוזי | לירון מולדובן

השוער השלישי שעלה כמחליף בהפסד 1:0 למכבי חיפה היה נקודת האור במשחק שוזכה לשבחים גם מחלוצי היריבה וממרקו בלבול. "התרגשתי קצת בפתיחה, אבל נכנסתי לקצב", אמר. בקבוצה בודקים אפשרות לצרף את קלאודמיר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד נוצחה אתמול (רביעי) שוב, הפעם 1:0 ביתי למכבי חיפה, ונתקעה מתחת לקו האדום. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי עזבו את המתחם באכזבה בעקבות התוצאה וכן בשל היכולת הטובה במחצית השנייה, שלא הבשילה כדי להבקיע שער והפנדל מטרים שבעט דן ביטון ונהדף על ידי שוער הירוקים גיא חיימוב.

המאמן יובל נעים אמר בסיום: "פתחנו את המשחק לא טוב, אבל השחקנים עשו מאמץ גדול וחזרנו למשחק והחמצנו פנדל. הקבוצה צריכה להשתפר ואין לי טענות לשחקנים. לא הגבלנו את השחקנים ולא הלכנו אחורה, לחצנו קדימה והיו את ההחמצות שיכלו לשנות את המשחק. יהיו שינויים בחלון ההעברות ועד שזה יקרה, אשדוד צריכה להיות צמודה לקבוצות שנאבקות בתחתית הטבלה".

כבר בשבת הקרובה (18:15, שידור ישיר בספורט3) תצא אשדוד למשחק חוץ באצטדיון "טוטו טרנר" נגד הפועל באר שבע. הקשר גדי קינדה המושעה עדיין לא עמד בפני ועדת משמעת ולא נמצא בתוכניות גם למשחק נגד באר שבע. נעים נשעל על השחקן וענה: "אני אמור לתת לכל אחד להתנהג איך שהוא רוצה?".

הקשר איסו לינגנה, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, לא קיבל את השחרור מקבוצתו הטורקית ואינו נחשב לשחקן חופשי, ולכן יוכל לעבור רשמית רק בפתיחת חלון ההעברות של ינואר, בו מתכוונים בקבוצה לבצע מספר שינויים כמו שחרור שחקנים והחתמתם של אחרים, ישראלים וזרים. מסתמן כי הקשר הגנאי לאונרד אוואסו, יעזוב כשפיליפ קנזביץ' ימשיך ועשוי להפוך למגן הימני כשהקפטן טום בן זקן יעבור לעמדת הבלם, למרות הכוונה של המאמן לצרף גם בלם זר או ישראלי. אתמול בדקו בקבוצה אפשרות לצרף את הקשר הברזילאי של בני סכנין, קלאודמיר פריירה.


אגוזי. זכה למחמאות מכולם (לירון מולדובן)

הסיפור של המשחק שייך לשוער השלישי, עומר אגוזי בן ה-21, שהחליף אתמול את שוער המשנה רועי משפתי שנפצע לאחר השער שספג מניקיטה רוקאביצה. אגוזי שותף עד כה רק במשחק אחד בעונה שעברה ולא ברור איך באשדוד לא זיהו את הכישרון הגדול שנמצא במועדון. השוער הצעיר שזכה לשבחים מחלוצי מכבי חיפה ומהמאמן מרקו בלבול על יכולתו ואמור לשחק גם נגד הפועל באר שבע כשאנשי מקצוע שהיו אתמול ביציע באשדוד ציינו: "התגלה שוער לשנים הבאות, שיהיה המחליף של ג'ראפי שמתוכנן לעזוב בסיום העונה".

"אם יש ביום המאכזב הזה דבר טוב ומעודד זאת היכולת של עומר אגוזי שעם אביו ז"ל שיחקתי בהפועל רמת גן", אמר המאמן יובל נעים, ואגוזי עצמו אמר: "כרגע אני שוער שלישי. אני צעיר ורק בן 21 ולכל משחק אני מכין את עצמי ורוצה להתקדם ורק המאמן יחליט לגבי ההמשך. התרגשתי קצת בפתיחה כשנכנסתי, אבל נכנסתי לקצב ובסיום הייתי מאוד מאוכזב מההפסד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי