בן דודו של ביברס נאתכו החל להיבחן בבני יהודה

אמיר נאתכו
אמיר נאתכו | בני יהודה, רשמי

אמיר נאתכו, קשר התקפי בן 22 ובן דודו של קפטן נבחרת ישראל, יתאמן מספר עם קבוצתו של יוסי אבוקסיס. גם אבישי כהן אמור להצטרף בשבוע הבא. קוויאר עשוי לחזור להרכב נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)
בני יהודה תצא בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) למשחק חוץ לא פשוט נגד מכבי חיפה המתאוששת ותנסה לחזור למסלול הנצחונות. המאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא הקשר איסמעילה סורו המורחק, שהפך העונה לשחקן מפתח בקישור של הזהובים ובקבוצה מקווים שחסרונו לא יפגע בהיערכות במרכז המגרש.


מי שאמור לשוב להרכב הוא הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, שהחלים כמעט לגמרי מקרע קטן בשריר הירך האחורי והצטרף לאימונים מלאים עם הקבוצה. ההחלטה לגבי שיתופו של קוויאר תתקבל רק ביום המשחק עצמו והוא יפתח בהרכב רק אם יעבור מבחן כשירות וירגיש כשיר לחלוטין.


במועדון גם נערכים לקראת חיזוק אפשרי בחלון ההעברות הקרוב ומי שהחל להתאמן היום עם הקבוצה, הוא בן דודו של שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו, אמיר נאתכו, קשר התקפי בן 22 ששיחק העונה בויטורול הרומנית. נאתכו ג'וניור צפוי להתאמן מספר ימים עם הזהובים וינסה להרשים את הצוות המקצועי. שחקן נוסף שאמור להצטרף בקרוב באופן רשמי הוא קשר של בית"ר ירושלים אבישי כהן, שסיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום רשמית בקרוב על חוזהו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אמיר נאתכו, קשר התקפי בן 22, החל להיבחן היום בקבוצה. אמיר, שיחק העונה במדי ויטורול הרומנית. אמיר, שהוא בן דוד של ביבראס נאתכו, ינסה להרשים בימים הקרובים את הצוות המקצועי.

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי