פדרו גלבאן יפנה לבג"צ נגד הכוונה לגרשו מישראל

גלבאן. יקבל מעמד רשמי בישראל?
גלבאן. יקבל מעמד רשמי בישראל? | צילום: עדי אבישי

הכדורגלן הארגנטיני ובני משפחתו מועמדים לגירוש במהלך החודש הקרוב אחרי ששהו בארץ ללא אשרה מתאימה. פרקליטיו: האחריות להוצאת אשרת השהייה חלה על הקבוצה המעסיקה

(גודל טקסט)
הכדורגלן פדרו גלבאן שאמור להיות מגורש מישראל על ידי רשות ההגירה יחד עם אשתו וארבע בנותיו בתוך כשלושה שבועות, נלחם על ההישארות בארץ. לעזרתו של גלבאן נחלצו מספר פרקליטים אשר אמורים לפעול כדי לדחות בשלב זה את גירושו.


בקרבתו של גלבאן סיפרו כי הוא ואשתו נתנו אור ירוק לעורכי הדין המלווים אותם כדי שיתערבו בפרשה שהסתבכה והביאה לכך שגלבאן שיחק בישראל ללא אשרת שהייה כפי שנדרש מכול שחקן כדורגל זר המגיע לישראל. פרקליטי הכדורגלן הארגנטיני שאגב סיים לאחרונה קורס מאמנים ותכנן לפתוח בפתח תקווה בית ספר לכדורגל טוענים, כי הוא נפל בין הכיסאות ונושא הוצאת אשרת השהייה בישראל הוא באחריות קבוצתו לשעבר בני יהודה שלא חידשה את האשרה כחוק.

בני יהודה מיהרה להגיב ובין השאר מסרה: "אנו פועלים ונמשיך לפעול להשארת משפחת גלבאן בישראל. כבר מספר ימים שמתקיימות שיחות עם גורמים בעולם הפוליטי בבקשה לקיום פגישה דחופה עם שר הפנים, אריה דרעי, ועם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, על מנת למנוע את הגירוש הבלתי נתפש ומתקבל על הדעת הזה".      






שכניו של גלבאן בשכונת אם המושבות מתכוונים לקיים הפגנה בשדה התעופה בלוד אם הגירוש מהארץ ייצא לפועל. יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ שומר על קשר יומי עם גלבאן ופועל לסייע לו מול משרד הפנים כדי שיקבל אישור להמשך הישארותו בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי