אראל: "פיקנטריה עם קלינגר? אנחנו באים לקחת שלוש נקודות"

גל אראל
גל אראל | מאור אלקסלסי

הקשר שעשוי לחזור להרכב הערב מוכן למפגש עם מאמנו לשעבר: "הלוואי וכל שבוע היה לנו מפגש מהסוג הזה". במועדון מצדדים בשטקוס: "כל הדיבורים מסביב לא ישפיעו עליו", מלול ערך אימון מלא וצפוי לפתוח

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מוכנים לקראת המפגש הערב (שני) נגד בית"ר ירושלים. במועדון מבינים כי ישנה פיקנטריה סביב המשחק, מכיוון שזה המפגש הראשון של הקבוצה מול מאמנם לשעבר ניר קלינגר. גם המאמן עצמו וגם בהפועל חיפה מנסים להימנע מהדיבורים בנושא אך יודעים כי הוא עשוי לבוא לידי ביטוי במשחק.

סיפור נוסף סביב המשחק הוא השוער ארנסטס שטקוס, שכבר מספר שבועות מועמד לבית"ר. בחיפה הבהירו כי השוער יישאר לפחות עד לסיום העונה ובטוחים כי השוער ימשיך את היכולת הטובה מתחילת העונה. "מדובר בשוער בעל ניסיון וכל הדיבורים מסביב לא ישפיעו עליו".

מבחינה מקצועית, לא צפויים שינויים בהרכב מהמשחק נגד הפועל תל אביב כאשר רק גל אראל עשוי לפתוח על חשבונו של גיא חדידה. המגן דור מלול היה פצוע במהלך השבוע שעבר אבל אתמול ערך אימון מלא וצפוי לפתוח במשחק. הקשר גילי ורמוט כשיר ויפתח על הספסל. המאמן שרון מימר שוחח עם שחקניו והזהיר אותם מהחלק ההתקפי של הצהובים ומהדקות הראשונות של המשחק שיהיו קריטיות לאור העידוד הגדול של אוהדי בית"ר.

גל אראל.
גל אראל. "רק לפני חודש היינו מתחת לקו האדום" (מאור אלקסלסי)

אראל אמר לקראת המשחק: "העונה יש ליגה מאוד צמודה ורק לפני יותר מחודש היינו מתחת לקו האדום. צפוי משחק קשה מול קבוצה עם מגרש קשה ופיקנטריה עם ניר קלינגר שהדריך אותנו בשנה שעברה. באופן אישי לקחתי שלושה תארים עם ניר. עשינו עונה פנטסטית אבל אותנו מעניין המשחק ואנחנו רוצים לקחת שם שלוש נקודות. זה כיף לכל שחקן לשחק בטדי עם קהל כמו שיש להם. הלוואי וכל שבוע היה לנו משחק מהסוג הזה". על העובדה שהפך לשחקן ספסל לאחרונה אמר הקשר: "ברור שאני לא שמח כאשר אני לא משחק אבל אני מחויב למערכת. אף מאמן לא נתן לי את המפתחות מראש, תמיד עבדתי קשה ונתתי הכל, כשאני עולה למגרש אני מנסה לעשות את הטוב ביותר".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, גל אראל, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו, נס זמיר, בן אזובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי