יואב כץ התייחס לקלינגר והבטיח: "שטקוס יישאר בהפועל חיפה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

הבעלים שם סוף לשמועות לגבי השוער הליטאי שמבוקש בבירה ודיבר על המאמן אותו פגש לראשונה מאז עזב בטונים צורמים: "הסיפור ביני לבינו נגמר? לא יודע". שחקנים בקבוצה הסבירו: "ניר לא יכול להפתיע אותנו"

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בקרב אנשי הפועל חיפה אחרי ה-1:1 אמש (שני) בטדי נגד בית"ר ירושלים. מצד אחד הקבוצה הצליחה להקשות על האקס ניר קלינגר באצטדיון הביתי שלו, אבל מנגד היא שוב איבדה יתרון ופספס הזדמנות לנצח.

יואב כץ אמר לספורט1: "שוב הובלנו ולא השגנו שלוש נקודות, כך שאני מאוד מאוכזב. אני לא בא בטענות לשחקנים או לצוות המקצועי כי הם עשו את המקסימום. כנראה שאנחנו סובלים מחוסר מזל". הבעלים התייחס למפגש מול ניר קלינגר שעזב את הקבוצה בטונים צורמים בפתיחת העונה: "מבחינתי זה היה משחק בין שתי קבוצות ואני לא לוקח שום דבר באופן אישי. הסיפור ביני לבין קלינגר נגמר? לא יודע".

השחקנים טענו שהם הגיעו מוכנים ולמשחק: "קלינגר לא יכול להפתיע אותנו כי אנחנו מכירים אותו מצוין", הסביר אחד מהם. סיפור פיקנט נוסיף היה סביב ארנסטס שטקוס שכבר מספר שבועות מועמד להצטרף לבית"ר ירושלים בחודש ינואר. כץ התייחס לנושא: "הוא השוער של הפועל חיפה ויישאר בקבוצה לפחות עד סוף העונה".

לקראת המשחק מול חדרה בשבת הקרובה מקווים בחיפה כי הפציעה ממנה סובל המגן דור מלול לא חמורה. גילי ורמוט זכה לדקות ראשונות מאז שחזר מהפציעה. במהלך הימים הקרובים ישוחחו שרון מימר ויואב כץ, והראשון יעביר את רשימת המועמדים שלו לחיזוק בחודש ינואר כאשר הבעלים הבהיר לו שיצטרך להביא שחקן ללא תמורה כספית.


שטקוס אמש בטדי. יישאר בהפועל חיפה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי