נעצרו שני חשודים במעורבות בדקירת אור אינברום

אור אינברום
אור אינברום | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים הובהל לבית החולים עקב פציעה בחלק גופו התחתון. כדורגלן נוסף מליגת העל נחקר ושוחרר לאחר שנמצא כי אין לו קשר לאירוע. במשטרה מעריכים שהסיבה לעימות האלים היא ויכוח שהחל במועדון לילה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אירוע חריג באשדוד. כדורגלן בית"ר ירושלים, אור אינברום נדקר הבוקר (שלישי) בפלג גופו התחתון והובהל לבית חולים אסותא שבעיר. פרטי המקרה נמצאים תחת חקירה משטרתית. בנוסף לאינברום שנפגע בתקרית, שחקן נוסף מליגת העל שנכח באירוע נחקר הבוקר במשטרת אשדוד, אולם שוחרר לאחר זמן קצר כשנמצא שאינו קשור לאירוע. 


בשעות הערב נעצרו שני חשודים במעורבות במעשה, צעירים בשנות ה-20 לחייהם תושבי אשדוד. השניים אותרו ונעצרו בדירה בעיר והועברו לחקירה בתחנת המשטרה. החשד של המשטרה הוא שהרקע לאירוע פלילי, כתוצאה מוויכוח במועדון לילה הנוגע לנשים ששהו במקום – עימות שהתפתח והוביל לכך שהם חיכו לו בביתו. חקירת המקרה נמשכת ומחר צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את הארכת מעצרם. "נפעל בכל האמצעים שבידינו כנגד כל גילוי אלימות, קלה כבחמורה, במטרה לחזק את תחושת ביטחון הציבור", נמסר מהמשטרה.


בניגוד לפרסום הראשוני כי אינברום פונה לבית החולים במצב בינוני, מתברר כי מדובר בפציעה קלה יחסית באיזור הרגליים וכזו שלא תשבית אותו לתקופה ארוכה. בפן החקירתי מספר גורם המעורה בפרטים כי אינברום אמר לשוטרים שתיחקרו אותו כי התוקפים המתינו לו ליד ביתו ושהוא אינו יודע מי הם ולא מכיר אותם. על פי הדברים שהתבררו עד כה מדובר במספר תוקפים ולחלקם היו סכינים. על פי החשד, השחקן הנוסף שנכח לכאורה באירוע, הצליח לברוח ולא נפגע כלל.
 

בבית"ר ירושלים נאמר: "ראשית, רווח לנו לדעת כי מצבו של אור אינברום טוב ומדובר בפציעה שטחית, מאחלים לשחקן בריאות וחזרה לשגרה כמה שיותר מהר. באשר למקרה עצמו, הנושא נמצא בחקירה משטרתית ולכן אין לנו מה להרחיב כרגע בנדון ואנו לא מתכוונים להגיב לספקולציות ופרשנויות כאלו ואחרות".



אור אינברום הובהל לבית החולים, נפגע קל (דני מרון)


מעבר להודעה הרשמית, ועוד לפני שהתבררו כל גורמי המקרה אמר גורם במועדון: "עוד לפני שאנחנו יודעים את כל המקרים אין שום סיבה ששחקן כדורגל מקצוען יבלה עד שעות כאלה, נבדוק את כל הפרטים ונגיב בהתאם".


קודם לכן דובר מד"א לכיש, יניב אסולי מסרן: בשעה 6:18 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על אירוע דקירות ברחוב אבן עזרא באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש וניידת טיפול נמרץ של מד"א. חובשי רפואת חירום ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר ופינו אותו אותו שהוא במצב בינוני עם דקירות בפלג גופו התחתון לחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי