בית"ר ירושלים החליטה לוותר על רכישתו של קווין טאפוקו

קווין טאפוקו עם מוחמד עוואד
קווין טאפוקו עם מוחמד עוואד | ערן לוף

למרות ההתקדמות במשא ומתן, החליטו ראשי הקבוצה כי ההתנהלות של הקשר ונציגיו, אינה לרוחם והם ויתרו על שירותיו של הצרפתי. בחדרה הבהירו: "אם בית"ר רוצה את פלומיין אז נתחיל מו"מ חדש ומחירו עשוי לעלות"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (חמישי) באופן רשמי שהיא מוותרת על רכישת קשרה של הפועל חדרה קווין טאפוקו. כזכור אמש הודיעו המועדונים, בית"ר וחדרה בהודעה משותפת, כי סיכמו על עסקת מכירתו של טאפוקו יחד עם פרד פלומיין לבית"ר ובמקביל הודיעה בית"ר כי ייפתח משא ומתן בין הקבוצה והשחקנים.

היום נערכה פגישה בין הבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה עם נציגי השחקן והוגשה לקשר הצרפתי הצעה כספית משודרגת, לעומת ההצעה הראשונית שקיבל. למרות שנראה היה שחלה התקדמות בין הצדדים, החליטו ראשי בית"ר כי התנהלותם של הקשר ונציגיו, אינה לרוחם והם לא מוכנים לסחבת ולדרישות החדשות שעלו פעם אחר פעם במהלך המגעים. לקשר יש במקביל הצעה מהפועל באר שבע, שגבוהה יותר מההצעה הכספית המשודרגת שהציעו ראשי בית"ר ולכן התקבל הרושם שטאפוקו יעשה הכל על מנת להכשיל את המגעים וכאמור בסופו של דבר העסקה פוצצה ובית"ר ירדה מרכישתו.


מחירו עשוי לעלות. פרדי פלומיין (אודי ציטיאט)

בהפועל חדרה קיבלו ברגשות מעורבים את ההחלטה של בית"ר ירושלים לרדת מהקשר קווין טאפוקו ומבהירים: "אם בית"ר ירדה מטאפוקו אז כל העסקה מבוטלת. אם ביתר רוצה את פלומיין אז נתחיל משא ומתן חדש ומחירו עשוי לעלות כמו גם בית"ר ירושלים תצטרך להגיע עמו להסכמה".

בנוסף בחדרה ציינו כי מכבי חיפה הביעה לאחרונה עניין בפלומיין ולא מן הנמנע כי ייפתח שיחות חדשות גם מול אנשיו של יעקב שחר. לגבי טאפוקו כפי שציינו הבוקר ולמרות ההסכמה של הקשר להיפגש עם אנשי ביתר ירושלים אז הקשר נחוש לשחק רק במדי הפועל באר שבע וכעת ימתין לפתיחת השיחות בין הצדדים. בסביבתו של הקשר אף סיפרו על חשש שהחברות בין בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לבין בעלי באר שבע אלונה ברקת וההתעסקות בנושא בימים האחרונים לא תגרום לכך שגם באר שבע תרד מהשחקן. בכל מקרה בחדרה ממשיכים ומחכים להתפתחויות בנושא.

במועדון הבהירו גם הערב כי טרם התקבלה הצעה רשמית מהפועל באר שבע לגבי טאפוקו כאשר ההצעה הראשונה דיברה על כך שאלונה ברקת תשלם תמורת השחקן כ-450 אלף יורו. יו"ר חדרה אורן גולן אמר לספורט1: "אני עדיין לא קיבלתי הודעה מביתר שהם ירדו מטאפוקו. אם זה נכון אז נצטרך לשבת שוב כי אז מדובר בעסקה חדשה לחלוטין. גם באר שבע טרם הגישה הצעה חדשה על טאפוקו ואנחנו בהכנות למשחק בשבת מול הפועל חיפה שזה הדבר החשוב ביותר עבור כולנו".

בסביבתו של הקשר אישרו שמחר בצהריים תיערך פגישה בין השחקן לבין אנשי הפועל באר שבע בתל אביב במטרה לחתום על חוזה ומעברו של השחקן באופן מידי. השכר יהיה 250 אלף יורו למשך שלוש שנים וחצי.


יעבור לבאר שבע? קווין טאפוקו  (דני מרון)

גורמים בהפועל באר שבע המעורים בפרטים מסרו: "אנחנו פנינו ליו"ר חדרה אורן גולן וקיבלנו אישור לפנות לשחקן וכך עשינו, מבלי שידענו בכלל שיש את בית"ר בתמונה. להציג תמונה אחרת זה פשוט לא נכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי