מרקו בלבול: "לא תהיה מהפכה בינואר, אלא חיזוק נקודתי"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ניצח את כל שלושת המשחקים הראשונים בתפקיד ובשבת מצפה לו מפגש חוץ נגד אלישע לוי ומכבי פ"ת (18:15, ישיר בספורט3), במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הודה: "קיבלתי קבוצה במצב לא טוב"

(גודל טקסט)

מרקו בלבול במחזיק במאה אחוזי הצלחה בשלושת משחקיו הראשונים בקדנציה השנייה במכבי חיפה והבוקר שוחח עם התקשורת במסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת בחוץ נגד מכבי פתח תקווה (18:15, ישיר בספורט3).

מרקו בלבול אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "זה היה שבוע מוצלח ואני מרוצה, אבל יש עוד הרבה דברים לשפר. ראיתי מחויבות מצד השחקנים ואני מרגיש מעולה עם שני הניצחונות. מכבי פתח תקווה קבוצה עם מאמן מצוין ושחקנים מאוד מוכשרים את שחלקם אימנתי, אבל אנחנו נבוא לשחק בסגנון שלנו ונעשה את הכל כדי לנצח".


הכישרון במכבי חיפה והדגש שהוא שם באימונים:
"זה נכון שקיבלתי קבוצה במצב לא טוב גם בעניין הביטחון וגם בפן הטקטי, אבל צריך לזכור שהגעתי מהנבחרת הצעירה והכרתי את השחקנים וגם צפיתי בקבוצה. אני שמח שהצלחנו לייצר שש נקודות במשחקים הראשונים שזה היה סופר חשוב, אבל אנחנו עובדים קשה כדי לשפר את הקבוצה ולהראות דומיננטיות במשך 90 דקות. אני גם חושב שקבוצה צריכה לדעת לעבור משיטה לשיטה תוך כדי משחק, אבל מה שחשוב זה הסגנון – לייצר התקפות, שערים, ללחוץ והכי חשוב להחזיר את הצבע ללחיים של האוהדים ולגרום להם ליהנות".


בלבולה בוקר. רוצה להחזיר לאוהדים את הצבע ללחיים (מיכאל וייסרמן)

התוכניות שלו לחלון ההעברות בינואר: "יש עוד כמעט עד שבוע עד החלון וזה הרבה זמן, אנחנו מתעסקים בכאן ועכשיו וחושבים רק על מכבי פתח תקווה. כן אמרתי במסיבת העיתונאים הקודמת שאני רוצה לחזק את הקבוצה. גם כשאתה רץ לאליפות אתה רוצה להתחזק, קל וחומר בתקופה לא הכי טובה. אני לא מאמין במהפכות ולא אזרוק כאן ספינים, יהיה חיזוק נקודתי שיעזור לקבוצה לשחק יותר טוב".

מעבר ל-0:5 בסיבוב ח' בגביע המדינה על הפועל מרמורק מתחתית הליגה הלאומית, הירוקים ניצחו 0:1 את המשחקים האחרונים באשדוד ובבית מול בני יהודה והם יקוו להמשך ברצף הניצחונות גם על חשבון אלישע לוי והמלאבסים, שהובסו על ידי חדרה 3:0 במחזור האחרון אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות במסגרת הליגה. מכבי חיפה כבר במקום השישי המוביל בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון, רחוקה רק ארבע נקודות מבני יהודה שבמקום השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי