מסתמן: גולן יעזוב את תפקידו, הפועל חדרה תקבל ניהול תקין

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | ערן לוף

הדיון הראשון בבית המשפט מול רשם העמותות נערך הבוקר, מסתמן כי הצדדים בדרך לפשרה שתמנע את פירוק הקבוצה: "ידענו שזה מה שיהיה", אמרו במועדון. לא מן הנמנע שהיו"ר יעבור לשמש כיועץ מקצועי

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חדרה לאחר הדיון שהתקיים הבבוקר (שני) בבית המשפט בחיפה מול רשם העמותות. למעשה בית המשפט המחוזי קיבל את רוב טענותיה של חדרה וקבע פשרה שכבר הוצעה לפני כשבוע ימים ופורסמה בספורט1


 

על פי הפשרה היו"ר אורן גולן יעזוב מיידית את תפקידו וישמש כיועץ מקצועי של המועדון. בתחילה רצו בחדרה כי תפקידו של גולן יהיה מנהל מקצועי אבל נציגי רשם העמותות סירבו בתוקף כי גולן לא ישמש בתפקיד שיוגדר כ'מנהל'. מעבר לכך, הצדדים הגיעו לסיכום על משקיף שימונה מטעם בית המשפט ויהיה אחראי על שינוי בועד המנהל של הקבוצה.


 

כל אותם חברי העמותה שניהלו את הקבוצה יוחלפו, כאשר חברי העמותה החדשים ימונו על ידי ועדת האיתור שתוקם בקרוב. בועדת האיתור יישב המשקיף מטעם בית המשפט, מאמן העבר ניסים בכר, נציג מ עיריית חדרה ושופט בדימוס. כפי שפרסמנו מי שצפוי להתמנות ליו"ר הקבוצה הוא יקיר שוורץ. ראוי לציין כי המשקיף יהיה אחראי על מעבר השחקנים במועד ההעברות הקרוב פרט להעברתם של קווין טאפוקו ופרדי פלומיין שהעברתם לא תלויה בהסכם הפשרה.



בנוסף, אנשי חדרה פנו לבית המשפט המחוזי בירושלים שינהל את הדיון, ובדקו האם תוכל הקבוצה לקבל את כספי הניהול התקין של שנת 2018 באופן מיידי. נציגי רשם העמותות מסרבים לאפשר את קבלת שבעה מיליון השקלים שמגיעים לקבוצה הן מהטוטו והן מעיריית חדרה וזאת בטענה כי בשנה האחרונה הקבוצה התנהלה עם ליקויים.



בחדרה הסבירו כי הכספים הוקפאו והליקויים נמצאים בטיפול העמותה ולכן אין מנוס מלאפשר ולקבל את הכספים כבר בחודש הקרוב. במועדון הבהירו כי גם ללא הכספים האלה, תוכל הקבוצה באופן מיידי להתנהל מבחינת תזרים מזומנים עד סיום עונת המשחקים הקרובה.


אתמול נערכה פגישה בין גולן לבין עורכי הדין שמייצגים את המועדון בדיון וגם יועצים משפטיים של עיריית חדרה שעומדים מאחורי הקבוצה. אורן גולן אמר: "לאורך כל הדרך הבטחתי שלא אתן לזה לפגוע במועדון ובעיקר לא אתן שיורידו לנו נקודות. לאחרונה הוצעו מספר אופציות לפשרה וננסה להביא את האופציה האופטימלית לחדרה".



יעבור לתפקיד מקצועי בחדרה? אורן גולן (103)


מבחינה מקצועית בקבוצה מחכים להגעתם של הזרים החדשים שמיועדים להחליף את קווין טאפוקו ופרדי פלומיין שצפויים לעזוב בחודש ינואר. בין השאר מדובר בג'ול אילוקי ששיחק בעברו בנאנט ובג'ורג' פוצ'יבה ששיחק בליגה הדנית השנייה. האחרון אגב לא רצה להגיע למספר ימי התרשמות אך מאמן חדרה ניסו אביטן התעקש כי לא יחתים אף זר לפני שייראה אותו במספר אימונים ונראה כי בעצה אחת עם סוכניו התרצה פוצ'יבה ויגיע לישראל.



ג'ורג' פוצ'יבה משמאל. עשוי להגיע להתרשמות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי