מכבי חיפה מחפשת מגן שמאלי, ריינן צפוי להמשיך עד סוף העונה

אטיין ריינן
אטיין ריינן | אריאל שלום

הירוקים מעוניינים להביא חיזוק לחלק האחורי כבר בינואר, גם הקישור יחוזק. בלבול מרוצה מווייסמן ולא יביא חלוץ. סאן מנחם יחזור לסגל לקראת באר שבע, במועדון נענו בחיוב לבקשת לבסקי סופיה לגבי רכישת איולפסון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תאיץ את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4). הירוקים יודעים כי לפניהם עוד שבוע עמוס כאשר פרט למשחקי הליגה תשחק הקבוצה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בחוץ נגד בני סכנין. המאמן מרקו בלבול אינו מתכוון לחלק כוחות וצפוי לעלות בהרכב החזק ביותר נגד האלופה בכדי לנסות ולשמור על מאה אחוזי הצלחה מאז הגעתו.

בלבול יחסר את הבלם רמי גרשון, שממשיך להתאושש מהפציעה שלו וההערכה כי יחזור לכשירות מלאה לאחר משחק הגביע. המגן סאן מנחם יחזור לסגל לאחר שנעדר במשחק מול פתח תקווה בגלל צהובים. "יש לנו סגל רחב וטוב כאשר כל שחקן יכול לעלות בהרכב בזכות ולא מתוך מחשבה על משחק זה או אחר", הבהירו בחיפה.

לקראת חלון ההעברות של ינואר, במועדון ממשיכים לחפש אחר מגן שמאלי וקשר מרכזי. נכון לעכשיו מסתמן כי אטיין ריינן ימשיך עד לסיום העונה. הקבוצה עדיין מחפשת יעד להשאלה לעמית זנטי, כאשר הפועל חדרה היא עדיין האופציה הבולטת ביותר. בעמדת החלוץ, מרקו בלבול מאוד מרוצה מיכולתו של שון וייסמן ואינו מתכוון להחתים חלוץ נוסף.

בינתיים, בחיפה נענו לבקשתה של הקבוצה הבולגרית לבסקי סופיה לשנות את הסדרי התשלום על כרטיסו של הבלם הולמאר אוילפסון. כזכור, האחרון נמכר בחודש יוני ללבסקי תמורת חצי מיליון יורו והתשלום היה אמור להתבצע בפעם אחת, אך הבולגרים ביקשו לחלק אותו לשלושה תשלומים ונענו בחיוב. כידוע, חיפה שמרה לעצמה זכות על 30 אחוזים ממכירה עתידית של השחקן.

בלבול. כבר סימן שחקנים שיתחילו להגיע בשבוע הבא (עדי אבישי)
בלבול. כבר סימן שחקנים שיתחילו להגיע בשבוע הבא (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי