מימר: "נשתמש בשטקוס לפי הצורך", אימון מלא לנס זמיר

מתן חוזז, שרון מימר
מתן חוזז, שרון מימר | מיכאל וייסרמן

הפועל חיפה ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת מכבי פתח תקווה, במהלכה הוצג חוזז: "היו לי לא מעט הצעות, חושב שיש לי מקום גם עכשיו במכבי תל אביב". הקשר שנפצע נגד חדרה החלים מוקדם מהצפוי ועשוי להיכלל בסגל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח בשבת את מכבי פתח תקווה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שלוש תוצאות תיקו, כל זאת לאחר אירועי הימים האחרונים בהם סער המועדון בעקבות חתימתו של השוער ארנסטס שטקוס בבית"ר ירושלים, חוזה שייכנס לתוקף בסיום העונה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק שנערכה הבוקר התייחס תחילה המאמן שרון מימר לצירוף מתן חוזז, שישב לצדו והוצג רשמית: "שמח שהוא בחר להיות בהפועל חיפה, כי היו לו הצעות מקבוצות מכובדות בליגת העל. זה מראה על העוצמה של המועדון. הוא שחקן עם שם טוב ואני בטוח שהוא יעזור לנו ואנחנו לו. נצרף עוד שחקן או שניים כדי להעמיק את הסגל, שהוא גם ככה טוב ונראה מה יתפתח".

על שטקוס: "זה חלק מהכדורגל. ארני החליט שהוא רוצה לעבור לבית"ר ירושלים, אבל נשתמש בו, כמו בשאר הסגל, לפי מה שנכון לקבוצה. לגבי העונה הבאה, נתמודד עם זה – המועדון יותר חזק מכל אחד, גם ממאמנים. אנחנו מתייחסים אליו כאל שחקן הקבוצה, חלק מאיתנו ונשתמש בו לפי הצרכים שלנו. כרגע אני לא רואה אותו יעובר בינואר, אבל יש לנו סגל חזק עם תחרות על כל עמדה במגרש, גם בעמדת השוער. התחרות בריאה ואחליט כל משחק מה הכי נכון".


שטקוס. עלול לשלם מיידית על חתימתו בבירה (ערן לוף)


יריבתו הבאה, מכבי פתח תקווה:
"ניצחון במשחק הזה הוא חובה. לא שזו קבוצה קלה, אבל אם נבוא בצורה נכונה אז הוכחנו שאנחנו מספיק חזקים והגיע הזמן גם לנצח בבית, בתמיכת הקהל שאנחנו נהנים ממנה וצריכים אותה. מאמין שלא נאכזב אותם. מי שתרצה יותר גם תנצח את המשחק לדעתי, אני מקווה שנראה בשבת קבוצה מרוכזת שלא סופגת בקלות, כי זה קורה לנו בזמן האחרון. אם נשפר את זה ונהיה מרוכזים ביותר דקות אני גם מאמין שננצח".

יחסיו עם מכבי פ"ת: "הייתה לי וענה מאוד כיפית שם ומאוד נהניתי, היו כמה רעשי רקע שמבחינתי שכחנו מהם ואין לי שום משקעים. אני בקשר טוב עם אבי לוזון, עומר גולן והשחקנים שם".

לצדו של מימר גם ישב הקשר שהושאל ממכבי תל אביב, מתן חוזז: "היו לי לא מעט הצעות והרבה בעלי קבוצות פנו אליי, אבל עשיתי חושבים עם המשפחה והקרובים שלי ודיברתי גם עם שרון והגעתי להחלטה שלדעתי זה יהיה המקום הכי טוב בשבילי בזמן הזה. אני מודה להם על האמון בי ומקווה להחזיר להם על המגרש".


חוזז ומימר, הבוקר במסיבת העיתונאים (מיכאל וייסרמן)


על מכבי ת"א:
"הרגשתי שאני הולך להיות ברוטציה ונתתי כל מה שיש לי בכל אימון, אני בטוח שיש לי מקום שם גם עכשיו וגם בעתיד, אבל אם הייתי נשאר שם ולא משחק עד סוף העונה אז הייתי פוגע בעצמי. כמובן שגם בהפועל חיפה יש סגל חזק מאוד ואצטרך להיות טוב ולהוכיח את עצמי, אבל אני מקווה לרשום כמה שיותר משחקים ולעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה. מכבי כרגע רצה לאליפות בלי תחרות, המאמן מצוין והשחקנים ברמה הגבוהה בארץ – דברים התחברו, אבל שאיפה לשלמות זה באמת מה שקורה שם".

במועדון מבינים כי אם הקבוצה רוצה להגיע לפלייאוף העליון אז היא חייבת לנצח לפחות במשחקי הבית של הקבוצה, ולמרות התיקו במחזור הקודם המאמן שרון מימר אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהרכב. הקבוצה קיבלה בשורה משמחת כאשר הקשר נס זמיר ערך היום אימון מלא וצפוי להיות בסגל בשבת מול מכבי פתח תקווה. הקשר נפצע מול הפועל חדרה נבדק במהלך השבוע והיה נראה כי ייעדר בין שבועיים לשלושה חזר מוקדם מהצפוי וכאמור מחר יחליט מימר אם להכלילו בסגל כבר בשבת הקרובה. אם זמיר לא יפתח, מימר מתלבט בין אלי אלבז, שנכנס כמחליף ואף כבש את השוויון, לבין ראדו גינסארי שיחזק את מרכז השדה של הקבוצה.


אלבז. נמצא בתמונת ההרכב אחרי שכבש (מאור אלקסלסי)

כאמור התבלטות נוספת תהיה בין הקורות לאור הזעם במועדון על בחירתו של שטקוס לחתום בבירה, על אף שלטענת יואב כץ רק לפני כשבוע הוא נתן את מילתו כי יישאר והצדדים הגיעו להסכמות. לא מן הנמנע כי רן קדוש יפתח במשחק וגם הבלם ניסו קפילוטו עשוי לזכות לדקות מול פתח תקווה אחרי שנפצע במשחק מולה בסיבוב הקודם.

במקביל, בכרמל רוצים להתחזק בחלוץ זר, אך ראשית מנסים למצוא פיתרון מול החלוץ היווני תאנסיס פאפאזוגלו. האחרון כבר קיבל הודעה כי הוא אינו בתוכניות המקצועיות, אבל נפצע לאחרונה ומתקשה למצוא קבוצה חדשה. גורמים במועדון חושבים להקפיא את החלוץ בחצי השני של העונה, אולם הבעלים יואב כץ אינו מעוניין לשלם את שכרו ללא שיקבל דקות משחק. כץ יגיע בשבוע הבא לישראל וצפוי להכריע בסוגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי