בחדרה מזהירים: "סכנין תבוא בטירוף, נצטרך להיות מוכנים"

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

במועדון מקווים כי משחק הפרידה של קווין טאפוקו יסתיים בניצחון ביתי על הקבוצה מהתחתית. אביטן התרשם מפוצ'יבה, אילוקי ייבחן מספר ימים נוספים. אופטימיות לגבי צירופו של אלמוג. מתיאוס יפתח בהרכב

(גודל טקסט)
הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (שבת) מול בני סכנין, כשבמועדון בעיקר מתעסקים בנושא הרכש במועד ההעברות של חודש ינואר. הקשר קווין טאפוקו צפוי לערוך היום את האימון האחרון בקבוצה ומחר ישחק בפעם האחרונה במדי הפועל חדרה לפני שיעבור ביום ראשון להפועל באר שבע.


במועדון סבורים כי הצרפתי ימשיך להפגין רצינות ויעזור לקבוצה במשחק הבית מול סכנין. ניסו אביטן כבר חושב על היום שאחרי, והוא התרשם מהקשר האמריקאי ג'ורג' פוצ'יבה ששיחק לאחרונה בליגה הדנית השנייה. המאמן שוחח עם ראשי הקבוצה וסיפר כי פוצ'יבה אומנם שונה במשחק שלו מטאפוקו אבל עשוי להיות בורג משמעותי במרכז השדה.לאמריקאי הוצע חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.


המועמד השני להצטרף הוא ז'ול אילוקי. בחדרה סיפרו כי אומנם אילוקי מרשים ביכולות שלו ובעונה שעברה שיחק בנאנט בליגה הצרפתית הראשונה , אך העובדה כי לא שיחק בשום קבוצה מתחילת העונה פגעה לו בכושר משחק ולכן נראה כי ימשיך להיבחן עוד מספר ימים גם בשבוע הבא.


בנוסף, במועדון מעוניינים לצרף את החלוץ הצעיר אילון אלמוג, ושומעים על המו"מ שברקע בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים לגבי כרטיסו של השחקן. למרות זאת בחדרה סבורים כי בתחילת השבוע הבא תתבהר התמונה, כאשר בשני המועדונים הגדולים הבטיחו כי החלוץ יושאל לחדרה עד לסיום העונה.



קווין טאפוקו. ינצח במשחק הפרידה מחדרה? (אודי ציטיאט)


לקראת המשחק מול סכנין עשוי אביטן לעלות עם שלושה בלמים, כהבלם הספרדי דויד מתיאוס יחזור להרכב ויפתח במרכז ההגנה לצדם של ויסאם רבאח וירין פרץ. מנשה זלקה יפתח במרכז השדה לצדם של טאפוקו ופרץ. בכל מקרה במועדון חוששים מהמשחק ואמרו: "סכנין תבוא בטירוף מהדקה הראשונה ונצטרך להיות מוכנים לזה".


אביטן, אמר לקראת המשחק מול סכנין: "מדובר במשחק חשוב וקשה מול יריבה איכותית שנקלעה למאבקי תחתית. מבחינתנו אנחנו נערכים למשחק מול קבוצה טובה ומאומנת, ומקווים להמשיך את המומנטום החיובי שלנו מהשבועיים האחרונים". על הפרידה בשבת מקווין טאפוקו, אמר אביטן: "נפרדנו ממנו באופן רשמי באימון היום (שישי). קווין שחקן מאוד אהוב, מוערך מאוד, אנו מקווים שיצליח בקבוצה הבאה שלו ושהוא ייפרד מאיתנו עם ניצחון".

על מטרות הקבוצה, אמר המאמן: "אנחנו רוצים פחות לדבר ויותר להמשיך ולעשות. אנחנו צריכים לעשות תוצאה טובה ולהמשיך ליהנות ממה שאנחנו עושים העונה, מבלי לדבר יותר מדי על מטרות וציפיות".


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין פרץ, דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, מנשה זלקה, אליאל פרץ, קווין טאפוקו, סלים עמאש, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי