עמוס ישוב לשער בנתניה, מהפכה מתוכננת בהגנה

דני עמוס, דולב אזולאי, לוסיו
דני עמוס, דולב אזולאי, לוסיו | ערן לוף

בעקבות התבוסה למכבי ת"א ולקראת משחק הגביע נגד הפועל ב"ש, דראפיץ' וברדה מתכננים מספר שינויים נגד אשדוד. הויבך שלא בתוכניות עשוי לזכות להזדמנות אחרונה במקום ורגוץ', טוויטו יסופסל וייתכן שגם תירם

(גודל טקסט)

לאחר התבוסה ביום שני מול מכבי תל אביב, וכשמקומה בפלייאוף העליון בסכנה, מכבי נתניה תארח מחר למשחק חשוב את מ.ס אשדוד (שבת, 16:00 בספורט3). בקבוצה רוצים לשכוח מהמשחק האחרון, כשגם באסיפה האחרונה הבהירו צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לשחקנים, כי מבחינתם המשחק עבר ומצפה לשחקנים משחק חשוב מאוד בשבת.

"זוכרים את המשחק באשדוד סיבוב שעבר, אליו הגענו רק עם נקודה אחת בקופה ופגשנו 1500 נתנייתים ביציע שמשכו את השחקנים לניצחון גדול. אנחנו לקראת שבוע חשוב מאוד עם שלושה משחקים קשים ואני מאמין שהקהל יגיע ויתמוך בנו בדרך להשגת המטרות", אמר דראפיץ' לקראת המשחק.

לפי התרגול שנעשה, חוליית ההגנה צפויה לעבור מהפך של ממש: דני עמוס יחזור לשער לאחר ארבעה משחקים, כשגם ג'ונתן בורנשטיין יפתח במקומו של דודי טוויטו בעמדת המגן השמאלי ודולב אזולאי במקומו של ברנקו ורגוץ' במרכז ההגנה. גם דודי תירם עשוי לזכות למנוחה, כשבאופן מפתיע מי שיפתח הוא טים הויבך, אולי בהזדמנות אחרונה להוכיח את עצמו לאחר שכבר קיבל הודעה למצוא קבוצה. יש לציין שצמד המאמנים ערכו שינויים רבים במהלך התרגולים ונראה שעדיין לא סגורים על ההרכב. בעמדת המגן הימני, מוחמד זבידאת תורגל בחלקו הראשון של האימון, אך נטש עקב פציעה חוזרת בשריר הירך האחורי ויעבור צילום ביום ראשון.


הויבך. ייתכן שזו ההזדמנות האחרונה שלו (אודי ציטיאט)

בשל משחק הגביע ביום שלישי נגד הפועל באר שבע, עשויה להתבצע רוטציה גם בקישור. נראה שמקומו של עלי מוחמד מובטח, כאשר ניקו אולסק גם הוא צפוי לפתוח. מוטי ברשצקי, אביב אברהם וגבי קניקובסקי מתחרים על שני המקומות הנוספים. בהתקפה, גיא מלמד ופאטוס בצ'יראיי ימשיכו לקבל את הקרדיט.


הרכב משוער:
דני עמוס, ויקי כחלון, דולב אזולאי (דודי תירם), טים הויבך (ברנקו ורגוץ'), ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, ניקו אולסק (סתיו פיניש), אביב אברהם, גבי קניקובסקי (מוטי ברשצקי), פאטוס בצ'יראיי וגיא מלמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי