משחק הגביע של ק"ש נגד כפר קאסם נדחה ליום חמישי

עירוני קריית שמונה
עירוני קריית שמונה | דני מרון

עקב תנאי מזג האוויר הוחלט בתיאום עם כל הגורמים לקיים את התמודדות יום אחרי מועדו המקורי, קשטן ייתן מנוחה למספר שחקנים נגד הקבוצה מליגה א'. המועדון הצפוני מודאג בשל פציעתו של ואלון אחמדי

(גודל טקסט)
התיקו המאופס שהושג אמש (ראשון) נגד בית"ר ירושלים, התקבל ברגשות מעורבים בקרית שמונה. מצד אחד בקבוצה שמחו לצאת עם נקודה, ממשחק חוץ לא פשוט ולחבר משחק שני ברציפות ללא הפסד, אך מצד שני חשו בקבוצה שעם קצת יותר ריכוז בהתקפה, בעיקר בדקות הסיום, אפשר היה לסיים את המשחק בניצחון ועם שלוש נקודות יקרות, שהיו מקרבות את הצפוניים קרוב לחלק העליון של הטבלה.


מי שהדאיג מאוד את אנשי הקבוצה, הוא הקשר האלבני ואלון אחמדי, שנפצע בברכו במהלך המחצית הראשונה ואף הוחלף כי לא יכול היה להמשיך. בתחילה חשבו בקרית שמונה שמדובר במכה יבשה בלבד, אולם הקשר סיפר שהרגיש שהברך הסתובבה מעט, דבר שהדאיג את ראשי המועדון והיום הוא צפוי לעבור בדיקות לאבחון חומרת הפציעה.



"עד שהסגל מתחיל להתייצב, מגיעה הפציעה הזאת ואנחנו רק מקווים שלא מדובר במשהו רציני", אמר גורם בקבוצה. מי שקיבל מחמאות הוא החלוץ החדש חאג'י בארי, שערך הופעת בכורה והראה שיש בו הרבה מאוד פוטנציאל בחלק הקדמי.



יעבור בדיקות רפואיות כדי לאבחן את חומרת הפציעה. ואלון אחמדי (דני מרון)


עוד בקריית שמונה, בהתאם לצפי למזג האוויר הסוער ובהתחשב בתנאי המגרש בכפר קאסם (מגרש המאושר למשחקי ליגה א') לרבות איכות המשטח בתנאים הצפויים, הוחלט בתיאום עם כלל הגורמים לדחות את משחק של קריית שמונה למ.ס. כפר קאסם סוהיב במסגרת שמינית גמר גביע מיום רביעי לחמישי. המאמן תומר קשטן עשוי לשלב מספר שחקני ספסל כדי לחלק את העומס.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי