בהנהלת סכנין החליטו לגבות את תורג'מן במשחקים הקרובים

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן הקבוצה דיבר עם שחקניו אחרי ההפסד לחדרה: "אסור לנו לאבד משחק תוך מספר דקות". במועדון ינסו להתחזק במספר עמדות כאשר מזרחי וזנטי ממכבי חיפה מועמדים, גם שיר צדק ששוחרר מב"ש. אמבולה צפוי לחתום

(גודל טקסט)

תחושות קשות באימון בני סכנין כאשר גם השחקנים מתקשים לעקל את המצב אליו נקלעה הקבוצה וזאת לאחר התקציב הגדול שהושקע בקבוצה בקיץ האחרון. התחושות מגיעות גם מהעובדה שבצוות המקצועי מתקשים למצוא פתרון ראוי ומבינים כי גם חילופי המאמנים לא יעזרו.

אתמול (ראשון) התכנסה ההנהלה לפגישה עם עמיר תורג'מן ולאחר מכן גם ההנהלה ישבה בינה לבין עצמה בשאלה אם לתת למאמן את האפשרות להמשיך ולהדריך אותה במשחקים הקרובים. קברניטי המועדון החליטו לתת לתורג'מן את המושכות לפחות במשחקים הקרובים: בגביע המדינה מול מכבי חיפה ובשבת מול הפועל חיפה. "נעבור את השבוע הזה ונקבל החלטות" אמרו במועדון.

עמיר תורג'מן עצמו גם ערך שיחה עם השחקנים ואמר להם: "היינו טובים ברוב הדקות מול חדרה ואיבדנו את המשחק. אסור לנו לאבד משחק תוך מספר דקות". במקביל בקבוצה מעוניינים להתחזק בעמדת המגן השמאלי, בלם אחורי ושחקן התקפה.

במועדון מעוניינים במספר שחקנים של מכבי חיפה כאשר בראש הרשימה אופיר מזרחי. גם עמית זנטי מעניין את תורג'מן כמו גם אחד הבלמים, אבל נראה כי סכנין לא תוכל לשלם את שכרו של אליסון דוס סנטוס. כעת, לאחר שצדק שוחרר מהפועל באר שבע, בסכנין מתכוונים לפנות לבלם, שיזכה לעדיפות על פני הבלמים של מכבי חיפה גם בשל היותו ישראלי, כך שלא יתפוס מקום של זר. כידוע צדק גדל בבית שאן ולא מן הנמנע כי יסכים לחזור לאזור הצפון אם יקבל הצעה אטרקטיבית מסכנין. בכל מקרה, יו"ר הקבוצה אבו יונס צפוי להיפגש לקראת סוף השבוע עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב.


בני סכנין סימנה את אופיר מזרחי (ערן לוף) 

עמנואל אמבולה מהפועל רעננה צפוי לעבור בימים הקרובים. גם שמו של קשר עירוני קריית שמונה איסמעיל ריאן עלה כמועמד. בינתיים לקראת הגביע בקבוצה מנסים להכשיר את המגן עלי עותמאן והקשר ישראל זגורי. מוחמד גאדיר ייעדר בגלל הרחקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי