רפואה: "המצב לא מזהיר, הגיע לנו יותר מנקודה"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א על ה-1:1 בדרבי: "מכבי הגיעה למצב אחד והבקיעה, אנחנו לארבע-חמישה". על בואטנג: "שחקן צעיר שלא מבין טקטיקה, זה לא אומר שהוא לא טוב". איביץ': "הראש שלנו בגביע". המשטרה עצרה מספר אוהדים

(גודל טקסט)
עוד דרבי תל אביבי הסתיים ללא הכרעה, הפעם 1:1 שכתבה הפועל ממכבי בדקה ה-88 משער של עמנואל בואטנג, וגם אם יזכו באליפות, הצהובים יסיימו את העונה בטעם חמצמץ בלי ניצחון בקרב העירוני.


לפני המשחק נרשמה תגרה בין אוהדי שתי הקבוצות והמשטרה עצרה מספר אוהדים, כשבנוסף אוהד נעצר לאחר שפרץ למגרש וכן נעצרו מספר אוהדים מהיציע המזרחי של הפועל תל אביב בחשד שהשליכו מצתים לכר הדשא.
 


מאמן האדומים קובי רפואה אמר בסיום: "מכבי תל אביב הגיעו למצב אחד והבקיעה, אנחנו הגענו לארבעה-חמישה מצבים ויוצאים ברגשות מעורבים. הבחורים עמדו טקטית מצוין ונתנו את כל כולם. כולם דיברו על כמה נקבל, כוננות וספיגת שערים. אני חושב ששיחקנו מצוין והגיע לנו לנצח, נצא מפה לדרך חדשה. דרבי תל אביבי זה הדרבי הכי גדול בכדורגל הישראלי, יש פה יריבות ספורטיבית ולא משנה המיקום בטבלה. אי אפשר לדעת מה יהיה במשחק, יש פה אמוציות אחרות".


המטרות להמשך: "אנחנו רוצים לעשות רצף של שניים-שלושה ניצחונות, אבל אני מאוד גאה בבחורים, אני מאוד שמח שהקהל נהנה מהקבוצה שלו, שהשחקנים נתנו יותר. ואנחנו נמשיך קדימה". "המצב של הפועל תל אביב, בלשון המעטה, לא מזהיר. אנחנו צריכים לצאת מהתחתית. זאת סך הכל נקודה, למרות שהגיע לנו יותר. אני פה ולא מסתכל אחורה. מה שחשוב זה להביא את הפועל תל אביב כמה שיותר למעלה".



רפואה. יודע שהתיקו לא מספיק לקראת ההמשך (עדי אבישי)



על עמנואל בואטנג: "זה לא קשור לקרדיט או לא קרדיט. עמנואל הוא שחקן צעיר שעדיין לא מבין מה זה טקטיקה, הוא עדיין לוקה בכמה דברים. זה לא אומר שהוא לא שחקן טוב".


חיזוק אפשרי: "אנחנו כל הזמן רוצים להתחזק וכל הזמן אנחנו עובדים, גם השחקנים שיש פה הם טובים. אנחנו נתחזק בשחקנים שישדרגו אותנו, אין הרבה כאלה בשוק היום. מאמין שנתחזק בשחקן או שניים, אנחנו צריכים כבר לנצח."


ולדימיר איביץ', שייאלץ לחכות כדי לרשום ניצחון בדרבי התל אביב, אמר בסיום: "המשחק היה 50-50, שיחקנו ב-15 הדקות האחרונות עם שחקן פחות. לקחנו נקודה אחת בדרבי, נמשיך הלאה.המשחק הבא בעוד 3 ימים, והראש שלנו עכשיו בגביע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי