תורג'מן: "מקווה שנביא מספר שחקנים כבר בתחילת השבוע הבא"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן בני סכנין מתכונן למשחק הגביע נגד מכבי חיפה: "זה משחק אחד והכל יכול לקרות". בקבוצה מקווים שהפועל ב"ש תשתתף בחלק משכרו של צדק, על מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. ניסיונות להכשיר את אזולאי וזגורי

(גודל טקסט)
דריכות שיא בבני סכנין לקראת משחק גביע המדינה מחר (רביעי, 20:45) נגד מכבי חיפה. במועדון מהמגזר מספרים כי לאחר תקופה קשה בליגה, העפלה לרבע הגמר יכולה להוות יציאה לדרך חדשה ולתת ביטחון שקריטי לשחקנים שלא ניצחו את שבעת המחזורים האחרונים בליגה.


לקראת המשחק אמר המאמן עמיר תורג'מן: "מדובר במשחק גביע קשה מול קבוצה במומנטום נהדר ואנחנו מגיעים עם מספר שחקנים מורחקים ופצועים אבל זה גביע ומשחק אחד, ככה שהכל יכול להיות. גם במשחק הליגה מול הפועל חדרה היינו טובים אבל נכשלנו במצבים הנייחים. אין ספק שחסרים לנו שחקנים אבל נסתדר עם מי שיש. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה וזה חייב להידבק לנו. אנחנו לא מסתכלים על משחק הליגה בשבת, אלא מתרכזים במשחק הגביע הקרוב. נעבור את המשחק הזה ונחשוב על משחק הליגה בשבת".


 

על האפשרות שקבוצתו תצרף שחקנים בחלון ההעברות אמר המאמן: "יש לנו כמה שחקנים על הפרק ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים להתחזק ומדברים במקביל עם כולם. אני מקווה שבתחילת השבוע הבא כבר נביא מספר שחקנים, אבל הראש כרגע בשני המשחקים הקרובים".
 


בתחילת השבוע התערער משמעותית מעמדו של תורג'מן בעקבות ההפסד לחדרה, כשגם המאמן זקוק לניצחון כמו אוויר לנשימה. עם זאת, כמי שפרסמנו, בהנהלת הקבוצה החליטו לתת לו הזדמנות נוספת בשני המשחקים הקרובים. שחקן בסכנין אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים להביא את הלב שלנו מול מכבי חיפה. אסור לנו לאבד את הריכוז ולו לדקה אחת".


 

כפי שקורה לקבוצה מדי משחק בחודשיים האחרונים, גם הפעם היא תגיע עם מספר רב של שחקנים חסרים. פיראס מוגרבי, עטאא ג'אבר וג'ורג' אקפביו יחסרו בגלל פציעה ואילו מוחמד גאדיר לא יעמוד לרשות תורג'מן בעקבות הרחקה. גם המגן עלי עותמאן טרם חזר לאימונים מלאים ואינו צפוי להיות בסגל. הקשר ישראל זגורי חזר לאימונים לאחר שנפצע במשחק מול הפועל תל אביב וצפוי לפתוח על הספסל, כשגם החלוץ שלומי אזולאי חולה ונמצא בספק. אוסאמה חלאיילה עשוי לפתוח וכמוהו גם סוהיל ארמלי שרק הצטרף.



זגורי. עדיין לא כשיר לחלוטין (מאור אלקסלסי)


בינתיים, בקבוצה חושבים על מועד ההעברות ומי שנמצא בראש הרשימה כרגע הוא הבלם שיר צדק. כפי שפרסמנו אתמול לראשונה, מיד לאחר ההודעה של הפועל באר שבע סביב עזיבתו של צדק החלו בסכנין לבחון את האופציה ושוחחו עם ראשי האלופה. במועדון מהמגזר מבינים כי שכרו של צדק יהווה בעיה, אבל האפשרות שירצה לחזור לצפון ואף יקבל חוזה ארוך טווח צפויים לסייע להסכמתו. בסכנין אף מקווים כי באר שבע תממן חלק משכרו או שאחד הבלמים בסכנין יקבל הודעת שחרור, אולם בשורות האלופה הבהירו לספורט1 כי מעבר לברכת הדרך שקיבל למצוא בית חדש, אין להם כוונה לסייע לו למצוא קבוצה חדשה, כך שלא ישלימו את שכרו אם וכאשר ייפרד.



הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא, אלבין פאנישי, סארי פלאח, מרון גנטוס, איהאב שאמי, מהראן ראדי, איהאב גנאיים, חאלד חלאיילה (סוהיל ארמלי), מוחמד כליבאת, אוסאמה חלאיילה (שלומי אזולאי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי