הפועל חיפה תנסה לצרף את סילבסטר ללא קשר לשטקוס

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

בכרמל רוצים להתחזק בחלוץ זר ומחכים להתפתחויות בבירה. גם חלוץ ספרטה פראג הוצע לשרון מימר. כץ צפוי לנחות בישראל ולצפות במשחק הקרוב נגד סכנין

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודחה מגביע המדינה בסיבוב שעבר והיא מנצלת את הזמן הפנוי כדי להמשיך בהכנות לקראת משחק החוץ מול בני סכנין בשבת הקרובה. במועדון מרוצים מהניצחון בשבוע שעבר על מכבי פתח תקווה ורוצים להמשיך את הרצף, במטרה לבסס מקומם בפלייאוף העליון. בנוסף השחקנים רוצים להציג יכולת גבוהה מול עיניו של הבעלים יואב כץ, שינחת בישראל ויגיע למשחק. 

בינתיים בקבוצה גם עוסקים במועד ההעברות בחודש ינואר והמאמן שרון מימר מעוניין להתחזק בחלוץ מהיר, כאשר הכוונה היא לצרף חלוץ זר. המועמד העיקר הוא חלוצה של בית"ר ירושלים יאקוב סילבסטר. בתחילה עלה רעיון לפיו השוער ארנסטס שטקוס, שכבר חתם בבית"ר ירושלים לעונה הבאה, יעבור לבירה כבר במועד ההעברות הקרוב וחיפה תקבל במקומו את סילבסטר ואת השוער איתמר ניצן, אך בשלב זה אף אחד משני המועדונים לא הציע רשמית את העסקה ובכרמל מקווים כי הסלובקי יצטרף אליהם ללא קשר להעברת השוער.

בבית"ר ירושלים מעוניינים להתחזק בחלוץ נוסף ואם אכן יצורף שחקן, אז לא מן הנמנע שסילבסטר ישוחרר ואז כץ ינסה לצרפו באופן מיידי. שחקן נוסף שעלה כמועמד הוא חלוץ ספרטה פראג גולגול מבראטו. האחרון משחק העונה בקבוצה של טל בן חיים וכבש שער אחד בשבעה משחקים. מבראטו הוא אוסטרלי שמשחק בשלוש השנים האחרונות בליגה הצ'כית.


תמאש בורח לסילבסטר. ישחקו יחדיו בקרוב? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי